پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدیدمدیرکل راه و شهرسازی وفرمانده پلیس راه استان ازجاده کیاسر

به منظور بررسی ایمنی محورهای استان در ایام نوروز ، مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران و فرماندهی پلیس راه این استان از محورهای شریانی هراز ، سوادکوه و ساری _ کیاسر بازدید نمودند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانکگه ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، مهندس حیدر نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی استان در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های نیرهای پلیس راه استان و همکارای آنها با عوامل راهداری عنوان کرد: راههای ارتباطی استان مازندران به دلیل گردشگر پذیر بودن و نزدیکی به پایتخت و برخورداری  از مواهب طبیعی از اهمیت خاصی برخوردار است و از راههای بسیار پرترافیک محسوب می شود. فاصله کم مراکز جمعیتی در مازندران و تراکم شهرها در این استان نیز اهمیت راههای  درون استانی را افزایش میدهد و موقعیت خاصی را از اوضاع حمل ونقل جاده ای راههای استان پدید می آورد.

 

وی ادامه داد :یکی از راهکارهای برون رفت از محرومیت و حرکت به سوی توسعه پایدار ، ایجاد راه دسترسی و مواصلاتی بوده که الحمدا… در دولتهای قبلی و دولت یازدهم عنایت ویژه ای به این مهم شده است.

 

سرهنگ جعفر محمدنژاد فرمانده پلیس راه استان مازندران نیز در این بازدید عنوان نمود : حوادث ترافیکی در سیستم حمل و نقل جاده ای سالانه باعث مرگ ومیر افراد زیادی درجامعه می شود که این موضوع هزینه و تبعات زیاد اقتصادی را برای جامعه در بردارد.

 

وی در ادامه به اهمیت راه های مازندران اشاره و اظهار داشت: با توجه به کثرت پروژه های راهسازی در مازندران باید اعتبارات بیشتری به این استان تزریق شده ، چراکه با سرمایه گذاری مناسب و ایجاد یک راه ارتباطی ایمن می توان میلیونها گردشگر و مسافر را به این استان هدایت کرد.

 

bazdid-modirkol

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.