پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید دکتر بابایی کارنامی از روستای سادات محله بخش چهاردانگه

0

بازدید دکتر بابایی کارنامی از روستای سادات محله بخش چهاردانگه و نشست با اهالی و دهیار و شوراها جهت پیگیری مشکلات روستا و برگزاری یادواره شهدای بخش چهاردانگه

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ، روز سه شنبه ۵ اردیبهشت، بازدیدی از روند آسفالت مسیر روستای سادات محله بخش چهاردانگه و پیگیری مشکلات روستا با حضور نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس، بخشدار و رئیس شورای بخش، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری، مدیران ادارات راهداری و حمل نقل جاده ای، آب و فاضلاب، ورزش و جوانان، آب منطقه ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، دهیار و شوراها و اهالی محل انجام شد.

در این نشست پیگیری های لازم برای آماده سازی محل برگزاری یادواره شهدای بخش چهاردانگه از جمله راه دسترسی، برق رسانی و امکانات محل برگزاری در زمین ورزشی روستا و سایر موارد انجام شد.

در رابطه با آسفالت مسیر روستای سادات محله نیز، دو کیلومتر باقیمانده جاده دسترسی به این روستا از محل اعتبار ملی که با پیگیری دکتر بابایی کارنامی تخصیص یافت، در حال انجام است.

در ادامه جلسه نیز مواردی همچون رفع مشکل تامین آب شرب محل از طریق مجتمع آب چورت، طرح هادی روستای سادات محله، جابجایی تیر برق و… مورد پیگیری قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.