پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید دادستان نظامی استان مازندران از پاسگاه پلیس راه ساری کیاسر

0

گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، «سید ابراهیم حجازی» دادستان نظامی استان مازندران در ادامه بازدید نوروزی، از پاسگاه پلیس راه ساری کیاسر حضور یافت و روند خدمات دهی نیرو‌های پلیس راه به مسافران را مورد ارزیابی قرار داد.

«سید ابراهیم حجازی» دادستان نظامی مازندران در حاشیه این بازدید اظهار کرد: هدف اصلی پلیس در اجرای ماموریت‌های محوله، رضایت مردم است و برای تحقق این هدف مهم قطعا پلیس نهایت تلاش خود را با تمامی امکانات و تلاش شبانه روزی به کار بسته است.

این مقام قضایی ضمن تاکید بر همیاری کلیه نیرو‌ها با پلیس راه به منظور کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای گفت: با تعامل دستگاه‌های مرتبط و مشارکت همگانی می‌توان از حوادث احتمالی پیشگیری کرد.

حجازی ضمن تاکید بر احیای پلیس افتخاری در جامعه گفت: با انجام اقدامات فرهنگی در رسانه و به خصوص صدا و سیما، باید کاری کنیم که همراهان راننده در خودرو، همانند پلیس بازدارندگی لازم برای پیشگیری از تخلفات و حوادث جاده‌ای داشته باشند.

در ادامه دادستان نظامی استان با همراهی هیئت همراه از واحد‌های مختلف بازدید و از نزدیک در جریان چگونگی خدمت رسانی به شهروندان در ایام نوروز قرار گرفتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.