پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازداشت جاعل و کلاهبردار میلیاردی در ساری

فردی که با اسناد و مدارک هویتی جعلی اقدام به ۶۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، به همراه همدستانش دستگیر شد.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران؛ فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی مراجعه شهروندی اهل استان یزد، ساکن تهران به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه فردی ناشناس با مدارک هویتی وی اقدام به جعل اسناد و کلاهبرداری میلیاردی کرد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار مرتضی میرزایی افزود: متهم با استفاده از مدارک هویتی شاکی که حدود ۶ سال پیش در سفر کربلا مفقود شده بود، اقدام به دریافت کارت بانکی و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شاکی در ۳ مرحله به ارزش ۳۲۰ میلیون ریال کرده است .
وی با اشاره به اینکه ماموران در ادامه تحقیقات موفق به کشف کلاهبرداری میلیاردی متهم از فردی دیگر در قبال فروش مال غیردر ساری شدند، گفت: متهم با مدارک جعلی اقدام به فروش قطعه زمینی به ارزش ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در ساری کرد.


فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری متهم به کلاهبرداری خبر داد و افزود: ماموران پس از چند روز موفق به شناسایی متهم و همدستانش شدند که با هماهنگی قضائی متهمان دستگیر و در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کردند.
سردار میرزایی از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و گفت: متهمان با قرار صادره از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.