پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بارندگی از فردا یکشنبه در مازندران تشدید می‌شود

0

بر اساس پیش بینی هواشناسی ، سامانه بارشی از امروز شنبه از غرب مازندران وارد این استان می شود که موجب بارش باران در مناطق جلگه ای و ساحلی و برف در ارتفاعات خواهد شد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : از صبح امروز، سامانه بارشی وارد این استان شده است که به تدریج مناطق مختلف استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

مرتضی فرجی با اظهار این که ورود این سامانه باعث شده تا مردم مازندران در برخی مناطق بارش های پراکنده ای را شاهد باشند ، افزود : این بارش های پراکنده از ظهر فردا یکشنبه شدیدتر می شود و این روند تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

وی گفت : شدت بارش ها در مناطق کوهستانی و ارتفاعات به صورت برف خواهد بود که سبب کاهش دید، لغزندگی و مه آلود شدن منطقه می شود.

کارشناس هواشناسی مازندران همچنین پیش بینی کرد که دوشنبه و سه شنبه این هفته شهروندان مازندرانی شاهد کاهش بیشتر دمای هوا خواهند بود.

بنا به اعلام هواشناسی مازندران کمینه و بیشینه دمای هوای ساری، مرکز استان برای امروز ۷ و ۱۲ درجه سانتی گراد پیش بینی شد که این وضعیت بیشینه دما طی روزهای آینده به ۹ درجه سانتی گراد خواهد رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.