پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بارش برف،لغزندگی جاده و وقوع چند تصادف/لزم رعایت مسافران+تصاویر

از صبح امروز سه شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۵ بارش برف در بخش چهاردانگه آغاز شده و همین موضوع و بارش باران در طی دو روز گذشته از آغاز سال ۱۳۹۵ موجب لغزندگی محور ساری – کیاسر شده است.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، از صبح امروز سه شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۵ بارش برف در بخش چهاردانگه آغاز شده و همین موضوع و بارش باران در طی دو روز گذشته از آغاز سال ۱۳۹۵ موجب لغزندگی محور ساری – کیاسر شده است.

 

به دلیلی لغزندگی جاده در این محور متاسفانه امروز در سوم فرودین ماه ۱۳۹۵ نیز شاهد وقوع چند تصادف بودیم.

 

امروز در بعد از عبور روستای نقیب ده یک دستگاه وانت نیسان در محور ساری – کیاسر به دلیل لغزندهگی جاده و سرعت زیاد از جاده منحرف شده که خوشبخانه به سرنشین یا سرنشینان این خودرو آسیب زیادی وارد نشد.

 

همچنین در پیچ شمسک قبل از عبور روستای لنگر برخورد یک دستگاه تویوتا با پراید موجب تصادف بین این دو خودرو شد. در این حادثه سرنشینان این دو خودرو مصدوم شدند که با حضور ماموران هلال احمر و با حضور یک دستگاه آمبولانس بر سر حادثه مصدوم به مرکز درمانی منتقل شدند.

 

tasadof-95-1-3

 

در نزدیکی محل دپوی زباله در منطقه ی گویچاله نیز دو خودرو سمند و پژو به فاصله ی کمی به دلیل بارش برف و نبود دید کافی و لغزندگی جاده از جاده منحرف شده ولی خشبختانه به سرنشینان این دو خودرو آسیبی نرسید.

 

tasadof-95-1-4

tasadof-95-1-5

 

از همه ی رانندگان و مسافرانی که قصد عبود از محور ساری – کیاسر – سمنان را دارند درخواست داریم که با توجه به بارش برف و لغزنده بودن این محور، سرعت مطمئنه و فاصله با خودروهای دیگر را حفظ کرده و با رعایت قوانین و مقررات رانندگی سفری خوب و ایمنی را برای خود و خانواده محترمتان رقم بزنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.