پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

باب الله محمدی فعالیت موکب شهدای چهاردانگه را در سال جدید تشریح کرد

باب الله محمدی مدیر اجرایی موکب شهدای چهاردانگه در گفتگو با پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، فعالیت این موکب را برای سال جدید تشریح کرد.

0

باب الله محمدی  مدیر اجرایی موکب شهدای چهاردانگه در گفتگو با پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، فعالیت این موکب را برای سال جدید تشریح کرد.

وی گفت: در سال گذشته با اینکه زمان کوتاهی تا مراسم اربعین داشتیم، اما عملکرد موکب شهدای چهاردانگه بسیار درخشان بود و از سوی مسئولین ذی ربط از فعالیت این موکب چندین بار  تقدیر بعمل آمد.

محمدی پیرامون فعالیت موکب در سال جدید اظهار داشت: با توجه به شیوع جهانی کرونا و عدم برگزاری پیاده روی اربعین، موکب شهدای چهاردانگه در سه زمینه فعالیت خواهد نمود.

وی گفت: در پویش مهربانانه موکب شهدای چهاردانگه با همکاری اداره آموزش و پرورش چهاردانگه بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند منطقه تهیه و توزیع خواهد شد.

مدیر اجرایی  موکب شهدای چهاردانگه درباره دومین پویش این موکب اظهارداشت: در پویش مومنانه بسته های معیشتی تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع خواهد شد. و همچنین نذورات جمع آوری شده توسط نماینده موکب در همان روستا بین نیازمندان توزیع می شود.

باب الله محمدی پویش دیگر را پویش عشق نامید و گفت: در این پویش به ساخت صحن زینبیه در تل زینبیه کمک خواهد شد.

وی درپایان اظهارداشت: با توجه به شیوع کرونا، موکب شهدای چهاردانگه تا کنون ماسک و مواد ضدعفونی کننده تهیه و بین نیازمندان توزیع نموده است.

موکب شهدای چهاردانگه در سال گذشته در مرز مهران مستقر بود و به زایران ابا عبدالحسین خدمات رسانی می نمود و در این موکب 60 نفر فعالیت داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.