پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بابل از وضعیت قرمز کرونا خارج شده است

0

به گزارش خبرنگار مهر، قربانعلی ولی زاده بعدازظهر چهارشنبه در مراسم تقدیر از فعالان اصناف در حوزه مقابله با کرونا در سالن اجتماعات فرمانداری ضمن تشکر از همدلی و همراهی اصناف گفت: پدیده ویروس کرونا همزمان با روزهای پایان سال که اصناف امید به افزایش حجم فروش و تجارت داشتند، رکود حاکم بر بازار را در شهرستان تشدید کرد امابا همراهی و همدلی خوب اصناف، شاهد خروج شهرستان از وضعیت قرمز بودیم.

ولی زاده اظهار داشت: نگرانی بعدی درباره تبعات اقتصادی بروز بحران کرونا بعد از بازگشایی بود و با تعامل اصناف و فعالان اقتصادی و مجمع خیرین بسته‌های معیشتی آماده و در قالب کمک‌های مومنانه در اختیار افراد نیازمند قرار گرفت و حال امید داریم که با مدیریت صحیح در سال جهش تولید بحران‌های اقتصادی به وجود آمده نیز رفع شود.

وی بیان کرد: این شهرستان به عنوان اولین شهرستان در استان مازندران توانست با راه اندازی ستاد مردمی مبارزه با کرونا با حضور خیرین فعال اقتصادی و کادر درمانی مبلغ ۵.۵ میلیارد تومان کمک‌های مردمی را در اختیار کادر درمانی برای مقابله با کرونا قرار دهد.

ولی زاده در بخشی دیگر از سخنانش عنوان کرد: خروج این شهرستان از وضعیت قرمز مرهون زحمت‌های کادر درمان و خیرین و همکاری تمام مردم است اما با توجه به تغییر آمار روزانه، هنوز این شهرستان از وضعیت کرونا خارج نشده است و کاهش آمار به منزله شکست کامل کرونا نیست.

کد خبر 4918974
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.