پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بابایی کارنامی:اهالی جنوب ساری از نبود بیمارستان دولتی رنج می برند

نماینده مردم ساری و میاندرود، نبود بیمارستان و درمانگاه دولتی در بخش کلیجانرستاق دودانگه وچهاردانگه را از جمله ضعف ها برشمرد و آن را سبب رنج مردم دانست.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: علی بابایی کارنامی بعدازظهر شنبه در بازدید از مراکز درمانی مرکز استان هدف از این بازدید را توسعه خدمات و زیرساخت‌های درمانی منطقه جنوب شهر ساری بیان کرد و افزود: منطقه جنوب شهر ساری با بافت جمعیتی کارگری و حضور بیش از ۲۰۰ هزار کارگر بیمه شده در این حوزه که بخش‌های کلیجان رستاق، دودانگه و چهاردانگه نیز به این منطقه متصل هستند، از نبود بیمارستان و درمانگاه دولتی که جوابگوی نیاز مردم زحمتکش این منطقه باشد رنج می‌برد.

وی توسعه زیرساخت‌های درمانی را یکی از مهم‌ترین ارکان پیشرفت و توسعه در یک منطقه دانست و افزود: تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا این زیرساخت را برای رفاه مردم جنوب شهر ساری ایجاد کنیم تا مشکلات درمانی در این منطقه مرتفع گردد.

نماینده مردم ساری و میاندرود بیان کرد: مقرر شد برای تأسیس بیمارستان جنرال و کلینیک در زمین کنار مرکز درمانی شهروند اقدامات لازم انجام شود و بخش تخصصی بیماران دیالیزی طوبی ۲ نیز گسترش پیدا کند و قول تأمین منابع مورد نیاز این طرح را نیز از تأمین اجتماعی خواهم گرفت.

وی در ادامه افزود: همچنین مقرر شد طی ۱۰ روز آینده برنامه زمانبندی توسط دانشکده علوم پزشکی با همکاری معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی به بنده ارائه شود تا ییگیری های لازم جهت تأمین اعتبار این طرح را انجام دهیم.

بابایی کارنامی در پایان اشاره کرد: امیدواریم در آینده نه چندان دور و با تلاش‌های مستمر شاهد راه اندازی این بیمارستان و کلینیک دولتی برای مردم جنوب ساری باشیم./مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.