پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ایجاد مرکز توانمندسازی منطقه‌ای شرکت‌های دانش‌بنیان در پارک فناوری مازندران

0

رئیس پارک علم و فناوری مازندران از ایجاد مرکز توانمندسازی منطقه‌ای شرکت‌های دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری این استان خبر داد.

علی معتمدزادگان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با امضای تفاهم‌نامه همکاری میان پارک علم و فناوری مازندران و صندوق نوآوری و شکوفایی، در راستای فراهم آوردن زمینه همکاری‌های سازنده جهت توسعه فناوری و نوآوری در کشور و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، مرکز توانمندسازی منطقه‌ای شرکت‌های دانش‌بنیان در این پارک ایجاد شد.

وی افزود: این تفاهم‌نامه به منظور توسعه و ارتقای سطح همکاری‌های صندوق نوآوری و شکوفایی و پارک علم و فناوری مازندران و در جهت ارتقای توانمندی‌ها و رقابت‌پذیری شرکت‌های دانش‌بنیان است.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران یکی از برنامه‌های این مرکز را ارائه خدمات توانمندسازی گسترده‌تر و تخصصی‌تر با همکاری شرکت‌های مشاوره مدیریت، آموزشی و تجاری‌سازی به شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح استان و منطقه عنوان کرد.

وی با بیان این که بیش از ۹۰ شرکت دانش‌بنیان در استان مازندران فعالیت دارند، افزود: توسعه فرهنگ نوآوری، افزایش سهم تولید و تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان و رشد نرخ تبدیل علم به فناوری مورد نیاز جامعه از اولویت‌های اصلی پارک علم و فناوری مازندران است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.