پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اگر فرصت اجماع نامزدها فراهم شود به موفقیت می‌رسیم

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، نایب‌رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم درباره همسویی نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: اگر فرصت اجماع نامزدها فراهم شود بستر موفقیت فراهم می‌شود. کشور با معضل مرزها، دارو، مدیریت آب و مانند آن فرصت آزمون و خطا ندارد.

«محمد وحیدی» مشاور محمدباقر قالیباف با حضور در ستاد فرهنگیان استان مازندران گفت: مازندران از استان‌های درخشان در عرصه حضور و مشارکت در عرصه انقلاب و جنگ بوده و این از افتخارات ایران است.

وی با اشاره به اینکه مازندران همواره صف‌شکن اصلی عملیات‌های دفاع‌مقدس بود و این به گواه سردار قالیباف است، افزود: باور داریم که در نظام ولایی محور حرکات ما به‌ویژه در بحث افزایش سرمایه انسانی، مشارکت است.

این فعال سیاسی بیان کرد: به فرموده رهبری اصل حضور مردم و مشارکت حداکثری است؛ هویت کشور با مشارکت عمومی در عرصه جهانی نمایش داده می‌شود.

مشاور محمدباقر قالیباف در فعالیت‌های تبلیغاتی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با اظهار اینکه امنیت اجتماعی جامعه با مشارکت تقویت می‌شود، اظهار کرد: کارآمدی قالیباف منافع استان‌ها را نیز تامین می‌کند و منافع عمومی ما در برنامه قالیباف تعریف مشخصی دارد.

وی افزود: در فضای مجازی بسیار شنیدیم که رییس‌جمهور کاره‌ای نیست اما رییس‌جمهور با گزینش ۱۸ وزیر ریاست دولت را برعهده دارد که نشان از اهمیت این جایگاه در مدیریت کشور دارد.

محمد وحیدی تصریح کرد: رییس‌جمهور نقش اساسی در مدیریت فضای مجازی، محیط‌زیست، تولید، خدمات و مانند آن دارد و دست‌کم بیش از ۹۰ درصد اختیارات بر عهده این مقام است و نقش مهمی در حاکمیت دارد.

این سیاستمدار اصولگرا، اجرای سیاست‌های کلی ابلاغی و قانون برنامه هفتم را دو وظیفه مهم رییس‌جمهور دانست و گفت: از این رو اهمیت دارد که چه کسی رییس‌جمهور می‌شود. چرا که مدیریت پاشنه آشیل این دو امر است و با رییس‌جمهور و مدیران ناکارآمد هیچ اتفاق مثبتی رخ نمی‌دهد.

وحیدی با اعلام اینکه در انتخابات ریاست جمهوری به نظریه‌پردازی رای ندهیم و به کارنامه توجه می‌کنیم، خاطرنشان کرد: آرزوی شهید سلیمانی ریاست‌جمهوری قالیباف و انتخاب امیرعبدالهیان به ‌عنوان وزیر امور خارجه بود.

وی با اشاره به دستاوردهای مدیریتی قالیباف اظهار کرد: مشکلات امروز کشور انبوه است و قالیباف آماده اجرای برنامه هفتم در راستای توسعه و به قدرت رسیدن کشور است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه امروز پلیس به مامن مردم تبدیل شده و اگر کسی توانایی حل مسائل کشور را دارد، شایسته ریاست‌جمهوری است، افزود: قانون رفاهیات معلمان، تغییر نظام ساختار آموزش و پرورش، رتبه‌بندی و بسیاری دیگر حاصل حمایت‌های قالیباف بود. این حرکت‌ها در جایی آغاز شد که برخی به دنبال خصوصی‌سازی فضای تعلیم و تربیت بودند.

وی درباره همسویی نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: اگر فرصت اجماع نامزدها فراهم شود بستر موفقیت فراهم می‌شود. کشور با معضل مرزها، دارو، مدیریت آب و مانند آن فرصت آزمون و خطا ندارد.

محمد وحیدی با بیان این نکته که ما به دنبال انتخاب معصوم نیستیم؛ به دنبال فرد کارآمد هستیم، تصریح کرد: برخی ادعای قرآنی بودن دارند اما در صحنه عامل به آن نیستند.

وی با تاکید براینکه برخی به نظرسنجی اشاره دارند اما نظرسازی که ساخت آن در فضای رسانه‌ای دشوار نیست، با نظرسنجی فرق دارد، بیان کرد: اگر از کاندیداهای جریانی یک نفر ماندگار به هوش باشیم که ریزش رای به نفع جریان ناکارآمد نشود.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه کابینه‌های گذشته امتحان خود را پس دادند و اگر فردی مانند عبدالعلی‌زاده مجدد وزیر مسکن شود، باید منتظر اتفاق‌های منفی در این حوزه باشیم‌، یادآور شد: کاندیداها افراد منتخب خود را معرفی کنند و بعد ببیند چند نفر از مردم همراه آن‌ها می‌مانند.

نماینده ادوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لجن‌پراکنی علیه قالیباف زیاد شده و برخی به جهاد تخریب روی آورده‌اند چرا که حسادت و کینه دارند، اظهار کرد: چطور ممکن است فردی با این حجم اتهام مواجه باشد اما تاکنون هیچ دستگاه قضایی به تخلفات او رسیدگی نکرده باشد؟ این تخریب‌ها برای این است که از ریاست‌جمهوری قالیباف جلوگیری شود.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.