پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اول فرودین استاندار مازندران مهمان اهالی دودانگه می باشد

0

ساری- ایرنا- استاندار مازندران روز نخست فروردین ماه به همراه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به بخش دودانگه ساری سفر می‌کند و مردم این دیار از هم‌اکنون برای گره‌گشایی از مشکلاتشان و دیدار چهره به چهره با سید محمود حسینی‌پور لحظه شماری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسینی پور را در این سفر بیش از ۴۰ مدیرکل دستگاه های اجرایی و ستادی مازندران همراهی می کند و طبق برنامه ریزی هر یک از مدیران هم موظف به سرکشی از روستاها شدند تا مشکلات مردم را شناسایی و به نماینده عالی دولت گزارش کنند.

در مجموع نمایندگان استاندار به تمامی ۵۴ روستای دودانگه خواهند رفت و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار می گیرند و نامه های مردمی را هم که خطاب به استاندار نوشته می شود، جمع آوری می کنند.

طبق اعلام مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری، این سفر به گونه ای برنامه ریزی شده که تمامی خانوارهای دودانگه ای می توانند با استاندار و یا نمایندگان مقام عالی دولت در مازندران دیدار و گفت و گو داشته باشند.

اسماعیل مهرافزا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی نامه های جمع آوری شده در سفر استاندار به دودانگه حداکثر تا پایان روز چهارم فروردین در سامانه سامد یا همان سامانه ۱۱۱ که معبر ارتباطی مردم با دولت است، ثبت و برای تمامی افرادی که نامه می نویسند، پیامک و کد پیگیری ارسال خواهد شد.

این مقام مسوول تصریح کرد: سفرهای از این دست از این حیث دارای اهمیت است که در نوروز امسال هم مقام عالی دولت در مازندران سال نو را با حضور در منطقه هزار جریب نکا آغاز کرد و این اقدام مورد تایید و تقدیر رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت.

آغوش باز مردم دودانگه ساری برای استقبال از مقام عالی دولت در مازندران

وی گفت: دیدار چهره به چهره، بی‌تکلف و مستقیم مسوولان با مردم از برنامه‌های اولویت‌دار و کلان دولت سیزدهم است که حسینی‌پور استاندار مازندران در یکسال گذشته با برپایی سفرهای شهرستانی نقش ویژه و موثری در تحقق این وعده‌ آیت الله رئیسی به اقشار جامعه در دیار علویان داشته است.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران از شهروندان دودانگه ای که در سفر استاندار به مقام عالی دولت در استان نامه می نویسند خواست تا از طریق سامانه ۱۱۱ نتیجه درخواستشان را پیگیری کنند.

مهر افزاد اضافه کرد: افرادی که درخواستشان در سامانه سامد ۱۱۱ ثبت و کد رهگیری دریافت می کنند، می توانند با ورود به این سامانه به بخش پیگیری درخواست ها بروند و در آنجا با ثبت کد رهگیری در جریان آخرین نتیجه درخواستشان قرار بگیرند.

به گزارش ایرنا، بخش دودانگه از شمال با بخش کلیجان رستاق ساری، از سمت راست با بخش چهاردانگه، از سمت چپ با سوادکوه و در جنوب با رشته کوه‌های البرز و استان سمنان هم‌جوار است.

این بخش حدود ۵۷۰ کیلومتر مربع وسعت دارد.

بنابر سرشماری مرکز آمار ایران، جمعیت بخش دو دانگه شهرستان ساری در سال ۱۳۹۵ برابر با هفت هزار و ۶۵۳ نفر بوده ‌است. زبان مردم دودانگه زبان تبری (مازندرانی) است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.