پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اولین یادواره هفت شهید کوی مهدیه بلوار کشاورز ساري+فيلم

اولین یادواره هفت شهید و خادمین سیدالشهدای کوی مهدیه واقع در بلوار کشاورز شهرستان ساري در روز جمعه 7 آذرماه 1393 برگزار شد.

0

 

به گزارش سيد هادي عمادي، خبرنگار پايگاه خبري چهاردانگه ساري، اولین یادواره هفت شهید و خادمین سیدالشهدای کوی مهدیه واقع در بلوار کشاورز شهرستان ساري در روز جمعه 7 آذرماه 1393 برگزار شد.

 

این مراسم با شکوه که با حضور علما و روحانیونیت محترم و مسئولین و خانواده های معظم شهدا به مناسبت هفته بسیج و شهادت حضرت رقیه (سلام الله علیه) در مسجد مهدیه بلوار کشاورز برگزار گردید.

 

 shohada-mahdieh

 

این مراسم با شکوه با ياد سه تن از شهدای روستای سرخ ولیک که خانواده هایشان در کوچه مهدیه سکونت داشتند برگزار گردید.

 

این مراسم با قرائت قرآن توسط قاری برجسته، آقای دکتر احمدی و سخنرانی فرمانده لشکر 25 کربلا آقای سردار میر شکار و خواندن بخشی از وصیت نامه شهید سید عبدل عمادی و خسرو سالاری  و توصیف در وصف شهدا و بيان خاطرات 8 سال دفاع مقدس و در آخر زنده نگه داشتن یاد شهدا و بعد از سخنرانی، مداحی توسط آقای صادق نژاد که در وصف حضرت رقیه (س) و شهدای 8 سال دفاع مقدس و در آخر از خانواده های شهدای کوی مهدیه تقدیر و لوح یادبودی به آنها اهدا شد.

 

در اين مراسم همچنين توسط خانم سیده فاطمه حسینی نونهال سرخ ولیکی شعر زيبايي در وصف شهدا قرائت كردند كه فيلم آن را در ادامه مي توانيد مشاهده بفرماييد.

 

 
دانلود ويدئو
 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.