پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اولین کاپیتانی بازیکن چهاردانگه ای تیم فوتبال پرسپولیس + تصاویر

نکته ی اصلی این بازی برای چهاردانگه، اولین کاپیتانی امید عالیشاه، بازیکن چهاردانگه ای تیم فوتبال پرسپولیس بود که در نهایت به یک برد خوب و درخشان ختم شد.

0

 

به گزارش احمد نظری خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، بعدازظهر امروز یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵  بازی دو تیم فوتبال پرسپولیس و سیاه جامگان ( ابومسلم ) خراسان در چارچوب هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

 

در این بازی که طبق رای کمیته انظباطی بدون حضور تماشاگر برگزار شد تیم فوتبال پرسپولیس توانست با ارائه ی یک بازی خوب در شرایطی که ۲ بر یک از حریف عقب بود و ۱۰ نفره به بازی ادامه می داد بازی را در نهایت ۳ بر ۲ به نفع خود به پایان برساند.

 

نکته ی اصلی این بازی برای چهاردانگه، اولین کاپیتانی امید عالیشاه، بازیکن چهاردانگه ای تیم فوتبال پرسپولیس بود که در نهایت به یک برد خوب و درخشان ختم شد.

 

امید عالیشاه که اولین کاپیتانی خود را برای پرسپولیس تجربه می کرد، پنجمین بازیکن مازندرانی این تیم است که بازوبند کاپیتانی  را به بازو بسته و در واقع تمام کاپیتان های این تیم مازندرانی بودند!
 

قبل از امید عالیشاه مرحوم هادی نوروزی – علیرضا نورمحمدی – احمد کفشگری و محسن بنگر ۴ بازیکن مازندرانی پرسپولیس بودند که بازوبند این تیم را به بازو بستند.

 

امید عالیشاه در این دیدار بازی درخشانی از خود نشان داد و پایه گذار ۲ گل از سه گل تیمش که هر دوی آن به مهدی طارمی بازیکن جنوبی این تیم بود.

 

امید عالیشاه بازیکن چهاردانگه ای تیم فوتبال پرسپولیس با دو پاس گلی که در این بازی داد تعداد پاس های گل خود در این فصل را به عدد ۶ رساند.

 

همچنین این بازیکن چهاردانگه ای در تعطیلات نوروز در اردویی که پرسپولیس در عمان برگزار کرده بود، در بازی دوستانه ی این تیم برابر  السلیله این کشور زننده تنها گل تیم پرسپولیس در برد یک بر صفر این تیم در مقابل حریف عمانی بود.

 

 alishah (4) alishah (3) alishah (5) alishah (6)

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.