پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اولین جلسه شورای اداری بخش چهاردانگه در سال جدید برگزار شد

0

اولین جلسه شورای اداری بخش چهاردانگه در سال ۱۴۰۲ در روز پنجشنبه ۱۰ فرودین با حضور دکتر بابایی کارنامی نماینده مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام کاظمی مشاورراستاندار مازندران، حجت الاسلام جبار زاده امام جمعه بخش‌، برزگر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، باستانی رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ساری، سرهنگ صدری نیا فرمانده سپاه بخش چهاردانگه، نیروی نظامی و انتظامی، شهردار و شورای اسلامی شهر کیاسر ، شورای اسلامی بخش و روستا، دهیاران و مسؤلین بخش در سالن فنی و حرفه ای کیاسر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مهندس کاظمی بخشدار چهاردانگه ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک سال نو با اشاره به شعار سال که رشد تولید و مهار تورم است از مدیران بخش خواست برنامه یکساله اداره خود را تدوین و به بخشداری تحویل نمایند.

حجت الاسلام جباری امام جمعه بخش چهاردانگه با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان با بیان حدیث اهمیت خدمت به مردم پرداخت و مسؤلیت را فرصت خدمت به مردم دانست و گفت باید در آخرت پاسخگوی مسؤلیت خودمان در قبال مردم باشیم.

در ادامه این مراسم آقای مصلحی رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی چهاردانگه گزارشی از خدمات یک ساله این نهاد را ارائه کرد.
وی گفت ایجاد مراکز نیکوکاری و مردمی سازی خدمات می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.