پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اولویت اصلی بازرسی بانک ملی ایران، پیشگیری است

0

مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: اساس سیاست‌ها و اولویت بازرسی در بانک ملی ایران بر رویکرد پیشگیری از وقوع جرم و تخلف متکی است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران، طی ارتباط تصویری با نوزدهمین همایش و کارگاه آموزشی بازرسان و حسابرسان این بانک در بابلسر با تقدیر از تلاش‌های موثر بازرسان به ویژه در سه ماهه پایانی سال ٩٦ برای کمک به وصول حداکثری مطالبات معوق ابراز داشت: حضور بازرسان در کنار روسای شعب به عنوان راهنما نقش موثری در افزایش حجم وصول مطالبات در سال گذشته داشت و این روند در سال جاری هم باید تداوم یابد. 

وی بازرسی بانک ملی ایران را از جمله موفق‌ترین و سرآمدترین بازرسی‌های سازمان‌ها در کشور دانست و در ادامه با اشاره به نظارت آنلاین بر نقل و انتقالات در بانک ملی ایران گفت: این سامانه به صورت شبانه‌روزی و آنلاین تمام نقل و انتقالات در ٣هزار و ٤٠٠ شعبه بانک را رصد می‌کند که تحسین‌برانگیز و در جهت سیاست پیشگیرانه بازرسی است.

حسین‌زاده تعیین سقف برای نقل و انتقالات شعب را گامی موثر در پیشگیری از بروز تخلفات احتمالی دانست و خواستار نظارت بازرسان بر این امر شد.

وی در ادامه به تشریح مهم‌ترین سیاست‌های بانک ملی ایران در سال ٩٧ پرداخت و گفت: مهم‌ترین رویکرد امسال بانک، کسب سود و درآمد و کارمزد محوری بوده چون بانک یک بنگاه تجاری است و بازرسان باید اجرای این سیاست را در شعب کنترل کنند.

مدیرعامل بانک ملی ایران، صدور ضمانتنامه، گشایش اعتبارات اسنادی، انجام معاملات خرید دین، صدور کارت هدیه، افتتاح حساب جاری بدون دسته چک و اخذ کارمزد از تراکنش‌های عظیم بانک را از جمله منابع مهم درآمدی در کار شعب قلمداد کرد و خواستار نظارت بازرسان بر عملکرد شعب در این خصوص شد.

وی با اشاره به ارایه محصولات جدید و خلاقانه بانک ملی ایران در دو سال اخیر تاکید کرد: بانک ملی ایران در حال حاضر به جهت ارایه چنین محصولات نوینی زبانزد عام و خاص شده و این روند با قدرت و سرعت در سال جاری هم ادامه می‌یابد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.