پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اهدای جهیزیه به نوعروس دودانگه ساری/ خدمت در دل محرومیت

فرمانده بسیج منطقه دودانگه ساری گفت: امروز 48 قلم کالا شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، فرش، جاروبرقی، پنکه و سماور بین 14 نوعروس نیازمند منطقه دودانگه توزیع شده است.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:  این روزها همه جا صحبت از مهربانی و همدلی است، قطره قطره‌هایی که تبدیل به دریا شدند و همچنان نیز این کمک‌ها ادامه دارند.

در واقع می‌توان گفت، در کنار نگرانی‌های کرونایی که خاطر مردم را مکدر کرده بود، کمک‌های مومنانه شیرین‌ترین خاطره‌ای بود که موجب شد مردم تمام این تلخی‌ها را حتی برای لحظه‌ای به فراموشی بسپارند و در عمق مشکلات بدانند که تنها نیستند و همنوعان‌شان هرآنچه دارند از آنان دریغ نخواهند کرد.

نکته مهم و جالب این است که کمک‌های مومنانه حتی به دل محروم‌ترین روستاها هم رسیده است و در بین روستاییانی که در عمق محرومیت‌ها بسر می‌برند توزیع سبدهای غذایی شیرین‌ترین خاطره بوده که محال است خاطره آن به فراموشی سپرده شود.

علی‌اصغر عباسی فرمانده بسیج منطقه دودانگه ساری در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: امروز ۴۸ قلم کالا شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، فرش، جاروبرقی، پنکه و سماور بین ۱۴ نوعروس نیازمند منطقه دودانگه توزیع شده است.

وی افزود: بعد از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های مومنانه اقدامات لازم را در این زمینه انجام دادیم تا مردم محروم منطقه دودانگه را نیز در این زمینه تحت پوشش قرار دهیم که این اقدامات همچنان هم تداوم دارد.

فرمانده بسیج منطقه دودانگه ساری تصریح کرد: از آغاز بحث کرونا تاکنون در مرحله نخست کمک‌های مومنانه موفق به توزیع ۲هزار و ۵۰۰ بسته غذایی و یک‌هزار و ۷۰۰ بسته برنج و در مرحله دوم نیز تاکنون موفق به توزیع ۸۰۰ بسته غذایی شدیم.

عباسی ادامه داد: در ایام محرم و صفر نیز توانستیم ۲۷۰ بسته غذایی و ۴۰۰ پرس غذای گرم را به دست نیازمندان منطقه دودانگه برسانیم که این مسیر را با قوت ادامه خواهیم داد.

معصومه شعبانی تنها بانوی موکب‌دار مازندران نیز اظهار کرد: امسال توزیع ۱۰هزار و ۴۴۲ بسته معیشتی را به نیت ۱۰هزار و ۴۰۰ شهید مازندران و ۴۲ شهید مدافع حرم استان در دستور کار قرار دادیم.

وی با اشاره به تداوم جمع‌آوری کمک‌های مومنانه، افزود: همچنین ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر و ۱۵ گوشی را بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع کردیم.

تنها بانوی موکب‌دار مازندرانی و مسؤول خیریه آبشار عاطفه‌های غرب مازندران و منطقه چهار کشور تصریح کرد: از جمله اقداماتی که در دستور کار ما قرار دارد به نیت هفتاد و تن از یاران امام حسین(ع) تهیه جهیزیه برای ۷۲ عروس را در دستور کار خود داریم و در کنار آن بحث آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را نیز در برنامه داریم.

وی در بحث بازسازی عتبات عالیات، گفت: در این زمینه به نیت امام رضا (ع) هشت متر از صحن حضرت زینب (س) را عهده‌دار شدیم./فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.