پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اهدای بسته‌های کمک معیشتی به مددجویان دودانگه ساری

۵۰۰ بسته سبد کالا، ۷۰ دستگاه تبلت و ۶ سِری جهیزیه عروس امروز به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد دودانگه شهرستان ساری اهدا شد.

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: نماینده، ولی فقیه در مازندران در این مراسم که با هدف دیدار با مردم ولایت مدار و شهیدپرور منطقه دودانگه شهرستان ساری برگزار شد، از تحت پوشش بودن و وابسته بودن ۴۸ درصد مردم این منطقه با توجه به ظرفیت‌های طبیعی آن به کمیته امداد، ابراز نگرانی کرد.
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی از مسئولان خواست: با ایجاد بستر‌های توسعه عمرانی، ایجاد زیرساخت‌های خودکفایی اقتصادی به ویژه در بخش کشاورزی، گیاهان دارویی و گلخانه‌ای و نیز فراهم کردن بازار هدف، زمینه وابستگی مردم منطقه به این نهاد را کاهش داه و علاوه بر آن زمینه افزایش کارآفرینی و اشتغالزایی را فراهم کنند.
حجت الاسلام عالیشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران هم در این مراسم گفت: امروز و در آسانه سال نو با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان، این نهاد مردمی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خیریّه آبشار عاطفه‌ها و خیّران ۵۰۰ بسته غذایی به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان، ۷۰ دستگاه تبلت دانش آموزی به ارزش، ۲۸۰ میلیون نومان و شش سِری جهیزیه نوعروسان به ارزش ۹۰ میلیون تومان (در مجموع ۴۹۰ میلیون تومان) میان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بخش دودانگه شهرستان ساری توزیع شد.
یادآور می‌شود، از ۲ هزار و ۵۷۰ خانوار منطقه دودانگه شهرستان ساری، هزار و ۱۵۰ خانوار (۴۸ درصد) تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.