پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انقلاب اسلامی بعد از ۴۱ سال به قله‌های افتخار رسید

0

ایسنا/مازندران فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بعداز ۴۱ سال به قله‌های افتخار رسیده است، گفت: در این انقلاب هرچه داریم از مجاهدت و قیام امام خمینی (ره) بوده است.

سردار محمدحسین بابایی در اولین جشنواره سراسری اسوه استان مازندران که با حضور آیت‌الله معلمی نماینده مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه قائمشهر و مسئولین استانی و شهرستانی شامگاه دوشنبه در شهر سورک شهرستان میاندورد به همت بسیج مساجد و محلات سپاه به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: آنهایی که در رکاب امام خمینی (ره) به شهادت رسیدند و مقاومت کردند، جاوید محسوب شدند.

وی با اشاره به اینکه الگوی بزرگ ما رسول گرامی اسلام (ص) و اسوه ائمه ما حضرت فاطمه (س) است، تصریح کرد: در بسیج لازم است یک الگوی دست یافتنی داشته باشیم و به بقیه هم نشان دهیم که شما هم می‌توانید در این راه اثر گذار باشید.

فرمانده سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: پایگاه‌هایی که به صورت خود جوش برای این انقلاب و نظام کار می‌کنند به عنوان یک پایگاه اسوه انتخاب می‌شوند.

سردار بابایی با بیان اینکه اول انقلاب پایگاه‌های مقاومت به صورت خود جوش عمل می‌کردند، گفت: در آن زمان هر نیازی که منطقه داشت بر روی آن فکر می‌شد که این نیازها شامل امنیت، کمک به مستضعفین، تبلیغات انقلاب، ترویج فرهنگ دینی، تامین نیازمندی های جبهه بوده است.

وی با اشاره به اینکه نقش پایگاه‌های مقاومت بنابردلایلی در مدتی بعد از انقلاب کمرنگ شده است، افزود: امروزه انتظاری که از پایگاه‌های مقاومت داریم طبق گفته فرمانده کل سپاه، هر  پایگاه در هر نقطه از کشور به منزله یک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران ادامه داد: امروزه سپاه پاسداران در آموزش‌های نظامی، کمک به محرومین، امداد رسانی، کمک به حفظ امنیت، حضور در جنگ‌های نظامی، جنگ‌های نیمه سخت و جنگ‌های نرم نقش بی بدیلی داشته است.

سرداربابایی عنوان کرد: اگر دولت نتواند در کار خود به خوبی عمل کند سپاه مقتدرانه وارد میدان خواهد شد.

وی با بیان اینکه صاحب اصلی مملکت مردم هستند و هنر دولتی‌ها باید کمک به مردم باشد، گفت: سید شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به دنیا ثابت کردند که این مردم، مردم خوبی هستند و حزب‌های سیاسی باید کنار گذاشته شود و همه باید برای خدمت به مردم پای کار بیایند.

 فرمانده سپاه کربلا مازندران یادآور شد: در بحث اقتصاد مقاومتی فقط نگاهمان به درون باشد و در اجرای آن نباید معطل باشیم چراکه معطل ماندن باعث خیلی از مشکلات شده و طبق فرمایش مقام معظم رهبری مردم با استفاده از فرصت‌های بسیار عالی باید گام‌های جدی را بردارند.

“پیروزی انقلاب اسلامی” با رنجی مضاعف همراه بود

آیت الله علی معلمی نماینده مجلس خبرگان رهبری در مازندران در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با یک رنجی پیروز شده است، اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی رویکردهای جامعه، دستگاه‌های آموزشی، قرآنی و دینی است.

وی با اشاره به اینکه جامعه باید فضای معطر انقلاب را برای تربیت دانش‌آموزان در روحیه علمی و آموزشی آن‌ها اثبات کند، افزود: خیلی‌ها از پیروزی این انقلاب مایوس شدند که ما به نتیجه نمی‌رسیم اما روشنگری امام راحل (ره) در سراسر کشور موجی را ایجاد کرد تا کشور ما به دست یک ایرانی مدیریت شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در مازندران با اشاره به اینکه باید در همه زمینه‌ها بصیرت داشته باشیم، گفت: دوست و دشمن امروز در اقتدار نیروهای مسلح ما انگشت حیرت به دندان گرفتند چراکه هیچ کشوری جزء ایران جرات نکرده پایگاه‌های آمریکایی‌ها را مورد هدف قرار دهد و این امر از برکات انقلاب اسلامی است.

آیت الله معلمی با اشاره به اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و همراهانش یک شرایط جدیدی را در منطقه ایجاد کرده است، بیان کرد: با شهادت این بزرگواران مقاومت منطقه به اوج خود رسیده است.

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم دین منحرف نشود باید گوش به فرمان امامت باشیم چراکه گوش به فرمان امامت عزت آور بوده است و نمونه بارز آن سردار سلیمانی بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در مازندران در خصوص انتخابات پیش‌رو گفت: نفس انتخابات، یک انتخاب بوده است به عنوان مثال کسی را انتخاب کنیم که نسبت به امور کشور مسئولیت‌پذیر باشد.

آیت‌الله معلمی اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری سعی کنیم در گام دوم انقلاب کسی را انتخاب کنیم که از جوانان مومن و  انقلابی محسوب شود.

وی یادآور شد: نماینده‌ای که از طرف مردم انتخاب می‌شود باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد و نباید نسبت به آحاد جامعه بی تفاوت باشد، همانگونه که امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی از ناامیدی دور بود مسئولین ما هم باید از ناامیدی دور باشند تا مشکلات این کشور برطرف شوند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.