پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انقلاب اسلامی با مجاهدت ها و شهادت ها حاصل شده است

0

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی زاده هاشمی عصر چهارشنبه در یادواره شهدای ازباران از توابع بخش فریدونکنار با بیان اینکه مفهوم اسلام اسیر بودن در دستورات خداوند است، بیان داشت: تفاوت مسلمان و غیر مسلمان بودن در بندگی است و انسان‌ها به غیر از بندگی خدا خلق نشده‌اند و در این میان شهدا در صدر قرار دارند که جانشان را کف دست قرار داد و در پی شهادت می‌دود و طلب می‌کند.

قاضی زاده با عنوان اینکه شهدا آن گونه وصیت کردند که انگار از آینده کشور خبر داشتند و می‌دیدند، تصریح کرد: جامعه با وجود مشکلات فراوان مستقیم و با استقامت ایستاده است و کاری نیست که برای پاشیدن جامعه ما انجام نداده باشند، واین استقامت، دستگیری شهدا است.

وی با بیان اینکه انقلاب و این مسیر حق و حقیقت با مجاهدت‌ها و شهادت‌ها حاصل شده است، ذکر کرد: تا تقابل حق و حقیقت است، مجاهدت، شهادت، خیانت، مبارزه، ایستادگی و مقاومت وجود دارد.

قاصی زاده هاشمی با بیان اینکه وظیفه ما فراهم کردن یک جامعه آرمانی است تا عالم را به آن دعوت کنیم اظهار کرد: ایران اسلامی رسالت بزرگی بر عهده دارد و علاوه بر خودسازی باید نمونه بارز جامعه اسلامی شود و عالم را به این جامعه دعوت کنیم.

نایب رئیس اول مجلس با تاکید بر اینکه کرونا اوضاع را برای مسئولان سخت‌تر و مسئولیت‌ها را بیشتر کرده است گفت: اگر می‌بینید در مسائلی احتیاط می‌کنیم به علت در نظر گرفتن شرایط کشور است و امیدواریم که توسط مردم درک شود.

کد خبر 5043044
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.