پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل نوسازی مدارس استان و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا+ تصاویر

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از  روابط عمومی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا صبح امروز تفاهم نامه همکاری مشترک میان اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا به امضای طرفین رسید.
در این نشست مشترک که با حضور مهندس شیرزاد مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان و مهندس آهنگران مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و نمایندگان طرفین برگزار شد بر لزوم هم افزایی حداکثری در جهت رفع نیازهای زیرساختی مدارس دهستان های هدف این قرارگاه در سطح استان تاکید شد.
در ادامه مهندس شیرزاد ضمن تاکید بر این نکته مهم که مدرسه ای که نیاز به تعمیرات جزیی دارد اگر برای آن اقدامی صورت نگیرد بسیاری مشکلات دیگری را نیز در پی خواهد داشت احصاء نیازمندی در حوزه تجهیزات و برخی تعمیرات در دهستان های هدف توسط این قرارگاه را خواستار شد.
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا نیز با بیان این مسئله که هدف از انعقاد این تفاهم نامه استفاده از ظرفیت های حداکثری طرفین برای رفع برخی مشکلات زیرساختی مدارس مناطق محروم می باشد، اظهار داشت: در این مرحله مدارس دهستان های پشتکوه از بخش چهاردانگه ساری و شهداء از بخش یانه سر بهشهر به عنوان پایلوت اجرایی خواهند بود.
عادل الندانی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی دهستان #پشتکوه در سپاه ساری ضمن تقدیر از حسن توجهات مهندس شیرزاد و مهندس آهنگران به واسطه ی نگاه ویژه ایشان به مناطق محروم و لزوم اجرای پروژه های خرد و کلان در حوزه مدراس از توجهات ادارات آموزش و پرورش دو بخش چهاردانگه ساری و یانه سر بهشهر به فعالیت های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه تقدیر کرد و گفت: همه توان آموزش و پرورش، نوسازی و تجهیز مدارس و قرارگاه پیشرفت و آبادانی بر خدمت رسانی حداکثری در حوزه زیرساخت های آموزشی و عمرانی مدارس دهستان های محروم استوار خواهد بود.
در پایان نیز مهندس استادیان معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان و حجت الاسلام ابراهیم پور معاونت تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا بعنوان نمایندگان طرفین در حوزه اجرای این تفاهم نامه انتخاب شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.