پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتقال پلنگ زخمی برای مداوا و عکس برداری به ساری

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه بعدازظهر امروز ۲۲ آبان ۹۹ در فضای مجازی خبر از حمله یک قلاده پلنگ به دام و ساکنین روستای بندبن منتشر شد.

در تصاویر یک قلاده پلنگ زخمی و خسته مشاهده می شود که توانایی تحرک ندارد

مدیر کل محیط زیست استان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز گفت متخصصین حیات وحش و دامپزشک اداره محیط زیست به منطقه اعزام شدند.
ابراهیمی کارنامی مدیر کل اداره محیط زیست استان مازندران در مورد جزییات حادثه و علت زخمی بودن پلنگ اعلام کرد جزییات دقیق در دست بررسی است و نشانه هایی از تیراندازی به پلنگ مشاهده نشده است.
حسینعلی ابراهیمی با بیان اینکه پس از بررسی های اولیه تیم پزشکی، آثار ضربات به سر و شکستگی دندان در پلنگ مشاهده شده است افزود شاهدین ماجرا سقوط پلنگ از کوه را مطرح کردند که کارشناسان محیط زیست صحت و جزئیات دقیق را در حال بررسی هستند


مدیر کل محیط زیست مازندران در مورد شرایط جسمی پلنگ حادثه دیده گفت اقدامات اولیه درمانی برای پلنگ توسط تیم دامپزشکی انجام شده است و در حال حاضر این پلنگ بیهوش و برای مداوا و عکس برداری به ساری منتقل می شود.
وی در مورد حمله پلنگ به دام و اهالی در پایان گفت هیچ گزارشی مبنی بر حادثه برای ساکنین و دام اهالی تحت عنوان حمله پلنگ گزارش نشده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.