پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتقاد از حذف نام شهدا در نامگذاری برخی معابر و خیابان ها

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر چهارشنبه در هفدهمین یادواره شهدای والامقام بخش چهار دانگه ساری با تاکید براینکه باید محبت و ارادت نسبت به شهدا دوچندان شود، نسبت به حذف نام شهید فهمیده از کتب درسی واکنش نشان داد و گفت: اقدامات شنیع این چینی باید برچیده شود.

وی همچنین با بیان اینکه همچنین حذف نام اسلام از خیابان جمهوری پسندیده نیست، یادآور شد: احترام به مقدسات دینی در برخی نهادهای فرهنگی کمرنگ شده است و باید توجه ویژه ای به ارزش‌ها و مقدسات داشت.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه دشمنان در تلاش هستند تا افکار و اندیشه ایثار و شهادت را از ذهن مردم دور و پاک کنند اما به نتیجه نخواهند رسید، یادآور شد: باید نسبت به شهیدان تولی و تبری داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران، شهدا را ولی نعمتان جامعه دانست و گفت: برای مقابله با اعتبارزدایی شهدا و حذف نام شهدا در خیابان‌ها و کتب درسی باید بسیج شویم زیرا برخی حرکت‌ها قداست شهدا را از بین می‌برد.

وی از سازمان‌های فرهنگی و مذهبی خواست تا اعتراضشان را نسبت به برچیده شدن نام شهدا از خیابان‌ها و کتب درسی نشان دهند و در این زمینه باید نگرانی وجود داشته باشد.

در این مراسم از تمبر یادبود سرداران و ۲۱۸ شهید والامقام بخش چهاردانگه ساری رونمایی و از خانواده اولین شهدای روحانی دفاع مقدس استان تقدیر شد.

کد خبر 5019744
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.