پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتصاب معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره آموزش و پرورش چهاردانگه

0

پایگاه خبری چهاردانگه: به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، این آئین با حضور کلیه کارکنان آموزش وپرورش در نمازخانه اداره آموزش وپرورش برگزار شد.

عباسعلی نجفی رییس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه  در آیین معارفه معاون توسعه مدیریت و  پشتیبانی اظهار کرد: حوزه معاونت پشتیبانی حوزه ای ظریف، حساس، تأثیر گذار در روند آموزشی و پرورشی و پرفراز و نشیب است که لازمه خدمت در آن برخوردای از تعهد بالا، پشتکار و عشق است.

نجفی پایین بودن تراکم نسبی جمعیتی منطقه ،مساحت زیاد، پراکندگی زیاد نقاط روستایی و صعب العبور بودن محورهای مواصلاتی روستایی منطقه را از مهم ترین مشکلات آموزش و پرورش چهاردانگه  در بخش ارائه خدمات آموزشی و پرورشی برشمرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سابق آموزش وپرورش چهاردانگه گفت: مسیر زندگی انسان تودیع و معارفه است چرا که مسئولیت هایی به انسان ها سپرده می شود و دراحکام دینی دستورالعمل هایی بیان شده که همه باید به این مسئولیت ها گردن نهیم.

رشمالنلو  اظهار امیدواری کرد که با مشارکت و همکاری فرهنگیان قدم های مثبتی در آموزش و پرورش برداشته شود.

در پایان نجفی رییس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه و همکاران اداری ضمن تبریک به آقای رشمانلو برای ایشان آرزوی موفقیت در منصب جدید را داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.