پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتصاب یک چهاردانگه ای به عنوان رییس دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری

آیین تکریم و معارفه ریاست دانشکده فنی امام محمد باقر (ع) ساری برگزار شد.

2

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از  روابط عمومی دانشکده امام محمد باقر(ع)، آیین تکریم از مهندس مسعود کریمی و معارفه دکتر امیر حیاتی ریاست جدید دانشکده فنی امام محمد باقر (ع) ساری با حضور آقای قدمی مشاور رییس و مسئول گزینش دانشگاه فنی و حرفه ای، دکتر کساییان رییس دانشگاه فرهنگیان مازندران، دکتر اسلامی ریاست پردیس دکتر شریعتی دانشگاه فرهنگیان ساری، دکتر احمدی عضو شورای شهر ساری، آقای میرشفیعی معاون مدیر کل آموزش و پرورش مازندران، آقای دیانی ریاست آموزش و پرورش ناحیه ۱ ساری، خانم ولی پور مدیر کل کتابخانه های عمومی استان مازندران، دکتر منصوری رییس آموزشکده فنی گرگان و رییس آموزشکده های استان گلستان، رؤسای آموزشکده های فنی مازندران، مسئولین ادارات شهرستان ساری و اساتید و کارکنان دانشکده فنی امام محمد باقر (ع) ساری در تالار ۱۶ آذر دانشکده برگزار گردید.

 

۵۵۰۴۶_۱۵۹۳۶۷۱۷۲۰_۸۰۰_۴۴۹

 

دکتر امیر حیاتی ریاست جدید دانشکده فنی امام محمد باقر (ع) ساری با گرامیداشت ماه محرم، مقدم حاضران در جلسه را گرامی داشت. دکتر حیاتی با تقدیر از ریاست قبلی دانشکده اظهار داشت: خدمات ارزنده ای که ایشان در زمان تصدی ریاست دانشکده انجام دادند، واقعاً قابل ستایش است و اعتقاد ایشان به کار گروهی و تیمی، منجر به خدمات مبارکی شده است. اینجانب نیز عضوی از این مجموعه بوده و شناخت کاملی از مجموعه دارم. بر خود وظیفه می دانم که از دکتر شفیعی ریاست محترم دانشگاه فنی و حرفه ای نیز تقدیر و تشکر داشته باشم که به بنده اعتماد کردند و این فرصت را به من دادند تا در پست جدید، در خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای باشم و امیدوارم که لیاقت و شایستگی این پست را داشته باشم.

 

۵۵۰۴۵_۳۴۶۱۶۷۵۲۰۲_۸۰۰_۵۳۳

 

ریاست جدید دانشکده فنی ساری با تبیین اهداف دانشگاه ها افزود: امروزه سیاست وزارت علوم به سمت دانشگاه مأموریت گراست؛ به این معنی که متولی یک امر خاص است. مثلاً دانشگاه فرهنگیان که مسئولیت آن تربیت نیروی انسانی متخصص برای آموزش و پرورش می باشد. یعنی نظام حساس است که چه کسی می خواهد مسئولیت آموزش را به عهده بگیرد. البته با پیشرفت علوم و با گذشت زمان، امکان و شیوه ی ارائه نیز باید عوض شود.

 

دانشگاه فنی و حرفه ای نیز یکی از بزرگترین دانشگاه های مأموریت گرای کشور است. این دانشگاه طی سالیان گذشته مسئولیت تأمین تکنسین ها به عنوان حلقه ی مفقوده بین صنعت و دانشگاه را به عهده داشته است. امروزه کسب مهارتها یک ضرورت جهانی است. برای مثال کشور ژاپن در دهه شصت این ضرورت را احساس کرد و در طی دوره ای ۱۶ ساله، ۱۳۰ دانشکده کارآفرین را تدارک دیدند و خدمات و نتایجش را گرفتند. گذراندن دروس کارآفرینی توسط دانشجویان، یکی از برنامه های وزارت علوم در همین راستا بوده است.

 

دکتر حیاتی تأکید کرد: تکلیفی که به عهده دانشگاه فنی و حرفه ای قرار دارد یک تکلیف مدیریتی و حاکمیتی است. ما متولی کارآفرینی هستیم به این معنی که باید مهارت و کارآفرینی را توسعه دهیم و بدین منظور باید مشکلات جانبی این امر در خصوص نیروهای انسانی کارآمد و منابع مالی دانشگاه فنی و حرفه ای با همدلی مسئولان مرتفع گردد.

 

وی ادامه داد: ما به صرف این که دانشگاه هستیم، حق داریم کار دانشگاهی کنیم و ما توانایی جذب دانشجویان ارشد را نیز داریم و وزارت علوم هم در این حوزه و به گسترش مراکز کمک می نماید.

 

دکتر حیاتی در پایان ضمن تقدیر از همه مسئولین قبلی دانشکده گفت: ما باید استانداردهای شاخص دانشگاهی را در مرکزمان دارا باشیم و برگزاری دوره های کوتاه مدت کارآفرینی را پیگیری نماییم. با توجه به تعهد اینجانب، تلاش و کوشش و مسئولیت پذیری جزو اولویت های اصلی من می باشد و سعی می نمایم با کمک همه دوستان، فضایی لطیف و سرشار از محبت در داشته باشیم و امیدوارم این روابط و تعامل منجر به خدمات مناسبی گردد.

 

« امیر حیاتی عضو هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای، دارای مدرک علمی دکتری با مرتبه استادیاری و دانش آموخته رشته فیزیک از دانشگاه مازندران و سابقه معاونت آموزشی دانشگاه فرهنگیان مازندران را در کارنامه آموزشی و اجرایی خود دارد.»

 

دکتر امیر حیاتی از روستای کنیم بخش چهاردانگه می باشد.قبل از این سمت ایشان معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان استان مازندران بودند.

 

پایگاه خبری چهاردانگه ضمن تبریک به جناب دکتر امیر حیاتی ، توفیقات روز افزون ایشان از از خداوند متعال مسئلت می نماید.

2 نظرات
  1. رستميان می گوید

    سلام
    تبریک صمیانه خدمت دکتر حیاتی ، در سایه دولت تدبیر و امید آرزوی توفیق خدمت داریم

  2. علی علی نژاد تیلکی می گوید

    سلام، تردیدی نیست که جناب آقای دکتر حیاتی هم از نظر علمی و هم از نظر داشتن ایده های نو و نیز تجربه سرآمد بوده و قطعا با حضور ایشان در این سمت، بیش از گذشته شاهد رشد و شکوفایی و نقش آفرینی بیشتر این مرکز علمی در استان و کشور خواهیم بود. لذا انتصاب به حق و شایسته ایشان در این سمت را به جامعه علمی استان و نیز محضر آقای دکتر حیاتی و خانواده محترم ایشان تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی توفیق روزافزون داریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.