پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتخاب ۹ منطقه برای راه اندازی نیروگاه زباله سوز در مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما؛ حسین زادگان در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و تعیین تکلیف زیر ساختهای صنعتی و اقتصادی مازندران گفت : تهیه پیوست های فنی و در اختیار قرار دادن اراضی به منظور راه اندازی زیر ساخت های کشاورزی ، صنعتی و خدماتی برنامه ریزی شود .

وی با اشاره به انتخاب 9 منطقه برای راه اندازی نیروگاه زباله سوز افزود : همیاری و هم افزایی نمایندگان و مدیران می تواند سبب امنیت در سرمایه گذاری این بخش ها شود .

استاندار همچنین با تأکید بر اینکه در استقرار نیروگاههای زباله سوز قومیت گرایی در مازندران معنا ندارد , تصریح کرد : با راه اندازی کمیته زمین یابی مطالعات کارشناسی انجام می شود .

غلامی راد رئیس سازمان برنامه ریزی مازندران هم با اشاره به اجرای طرح های استان در قالب برنامه 100 روزه گفت : پس از بررسی های انجام شده از 90 طرح فعال اقتصاد مقاومتی 70 طرح مورد پایش قرار می گیرد .

وی افزود : با پیگیری 100 طرح با الویت بودجه ریزی در جلسه شورای برنامه ریزی استان از دیگر طرح های قابل بحث در جلسه است .

غلامی با بیان اینکه 15 طرح به دلایل فنی و نبود اطلاعات متوقف شده است تصریح کرد : تصمیم سازی در زمینه طرح های پسماند مازندران با بررسی های فنی بازدید های کارشناسی شده برنامه ریزی می شود .

رئیس سازمان برنامه ریزی مازندران همچنین گفت : جلسات برنامه ریزی با تصویب اعضا به منظور اجرای مدیریت سبز در مازندران و اجرای سریعتر طرح ها هفتگی برگزار می شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.