پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتخابات شورای بخش چهاردانگه در صحت کامل برگزار شد/ برخورد قاطع دستگاه نظارتی با متخلفان در صورت اثبات

بخشدار چهاردانگه در واکنش به برخی اظهارات در خصوص انجام تخلف از سوی نامزدهای شورای بخش در فضای مجازی، گفت: به جرأت و با اطمینان می‌گویم که این انتخابات از سوی بخشداری در صحت سلامت و مطابق قانون برگزار شد.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: سلمان ستاری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در واکنش به برخی اظهارات در فضای مجازی مبنی بر انجام تخلف تعدادی از نامزدها در انتخابات شورای بخش چهاردانگه، اظهار کرد: بنده وظیفه داشتم که انتخابات برگزار کنم و اگر در خصوص برگزاری انتخاباتی که از سوی بخشداری انجام شد، مسئله‌ای مطرح است، اگر جانب‌داری وجود دارد و یا اتفاق منفی افتاده است؛ آن مسئولیت‌اش با شخص بنده است.

وی افزود: اما اگر در هفته‌های گذشته قبل از برگزاری انتخابات، اتفاقاتی افتاده است که هنوز برای کسی هم به اثبات نرسیده است و فعلا در حد حرف و گمانه‌زنی است؛ مراجع نظارتی حتما بررسی خواهند کرد.

بخشدار چهاردانگه ساری، خاطرنشان کرد: مطمئنا مراجع نظارتی نظیر اداره کل، هیئت حل اختلاف شهرستان، هیئت نظارت، سپاه و هر نهاد مرتبط، اگر این مسئله صحت داشته باشد، ورود و بررسی خواهند کرد.

ستاری ادامه داد: قطعا از سوی این نهادها اگر تخلفی وجود داشته باشد و به اثبات برسد، با متخلف برخورد می‌شود.

وی تاکید کرد: بنده به عنوان بخشدار چهاردانگه و مسئول برگزاری انتخابات به جرأت و با اطمینان می‌گویم که این انتخابات یکی از بهترین انتخابات چهاردانگه بوده است و این انتخابات از سوی بخشداری در صحت سلامت و مطابق قانون برگزار شد.

بخشدار چهاردانگه ساری، متذکر شد: این دوستانی هم که دارند برخی شبهات و موضوعات را مطرح می‌کنند، قبل از برگزاری انتخابات اعلام کرده بودند که در تیم همین آقایان منتخب هستیم و حالا که به جمع شورای بخش راه پیدا نکرده‌اند، این موضوعات را مطرح کرده‌اند و خوب قطعا صحت و سقم اظهارات این دوستان نیز از سوی مراجع ذی صلاح بررسی خواهد شد.

ستاری اعلام کرد: معتقدم اگر تخلفی بوده که اکنون در حد گمانه و حرف است، در صورت اثبات یقینا باید برخورد با متخلفان انجام گیرد و ما هم به این موضوع اعتقاد داریم.

وی یادآور شد: مجددا باید اعلام کنم که اصل برگزاری انتخابات شورای بخش در سلامت صد در صدی برگزار شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.