پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امیرآباد منطقه آزاد تجاری شد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: علی محمد شاعری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از شهرستان ساری، از آزاد شدن منطقه ویژه بندر امیرآباد بهشهر خبر داد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه صبح امروز در مجلس شورای اسلامی با آرای نمایندگان، منطقه آزاد تجاری امیرآباد بهشهر تصویب شد، گفت: منطقه آزاد امیرآباد بهشهر می‌تواند نقش مهمی در توسعه صادرات، ایجاد اشتغال و رونق تولید داشته باشد.

شاعری اظهار کرد: با توجه به اینکه مازندران از استان‌های کشاورزی‌خیز در کشور است، منطقه آزاد امیرآباد بهشهر می‌تواند فرصت خوبی برای صادرات محصولات کشاورزی باشد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: منطقه آزاد نقش مهمی در ایجاد اشتغال و جهش تولید و افزایش ثروت مردم مازندران را به همراه خواهد داشت و  با به تصویب رسیدن منطقه آزادامیرآباد بهشهر تحول عظیم اقتصادی دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم بهشهر،نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در آینده نزدیک صادرات محصولات صنعتی، کشاورزی، خدمات فنی و منهدسی از منطقه امیرآباد بهشهر، بابلسر و نوشهر به صورت فزاینده انجام خواهد شد و نقش مهمی در ایجاد اشتغال و جهش تولید و افزایش ثروت مردم مازندران را به همراه خواهد داشت.

شاعری افزود: این رخداد بزرگ حاصل زحمات چهار ساله نمایندگان مجلس شورای اسلامی،استانداران قبلی و فعلی مازندران و با همدلی و همکاری بین دولت و مجلس سبب شد این اتفاق بزرگ را در مازندران شاهد باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران بیان کرد: اجرایی شدن این مصوبه پس از طی مراحل قانونی در شورای نگهبان لازم الاجرا خواهد بود.

 /۸۶۰۳۵/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.