پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امروز نیمی از بستری شدگان کشوری مبتلا به بیماری کرونا از مازندران هستند

۲۱۸بیمار تازه مبتلا به کروناویروس با افزایش ۶۱درصدی نسبت به دیروز (استانی) و ۵۰درصد کشوری (امروز ۵۷۷نفر) در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند.

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: شبانه روز گذشته، ۲۱۸بیمار تازه مبتلا به کروناویروس با افزایش ۶۱درصدی نسبت به دیروز (استانی) و ۵۰درصد کشوری (امروز ۵۷۷نفر) در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند.
همچنین ۲۷۳بیمار مبتلا به کووید۱۹، شبانه روز گذشته با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ترخیص شدند.
هم اکنون شمار بستری شدگان مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی مازندران و بابل هزار و ۱۳۷نفر بوده که از این تعداد، ۲۳۵بیمار بدحال با وضعیت تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار دارند.
۸بیمار هم بر اثر ابتلا به کروناویروس قطعی در این مدت، در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های مازندران فوت کردند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران: شناسایی ۱۷۸بیمار تازه مبتلا به کووید۱۹
دکتر سیدعباس موسوی با اعلام این خبر گفت: شبانه روز گذشته، ۲۲۳بیمار با بهبودی نسبی از مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران مرخص شدند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هم اکنون، شمار بستری شدگان کرونایی در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه ۹۰۲ نفر است افزود: از این تعداد ۲۰۰بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
دکتر موسوی تصریح کرد: ۷مازندرانی در ۲۴ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس مثبت، جان باختند.
دکتر سیدفرزاد جلالی هم با اشاره به پذیرش ۴۰بیمار کرونایی جدید، شبانه روز در چهار بیمارستان زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل، از ترخیص ۵۰نفر با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی در منزل، ۲۴ساعت گذشته خبر داد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه را ۲۳۵نفر اعلام کرد و گفت: ۳۵بیمار با علائم تنفسی حاد در بخشهای مراقبتهای ویژه بیمارستان‌های بابل، تحت مراقبت قرار دارند.
دکتر جلالی افزود:شبانه روز گذشته یک نفر از همشهریان بابلی در بیمارستان زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل بر اثر ابتلا به کووید۱۹ قطعی، فوت کرد.
بر اساس آخرین تحلیل ها، ۳۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۴ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.
وضعیت شهرستان‌های بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، قائم شهر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر، نارنجی است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.