پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امحای ۱۲۰۰ کیلو مواد مخدر در ساری

مسئول دبیرخانه شواری هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ساری گفت: ۱۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در پارک ملل ساری امحا می‌شود.

0

 

مسئول دبیرخانه شواری هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ساری گفت: ۱۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در پارک ملل ساری امحا می‌شود.

 

 به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری محمد زلیکانی اظهار کرد: ساعت ۱۰صبح روز سوم تیرماه ۱۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در پارک ملل ساری با حضور معاونت سیاسی،امنیتی استاندار مازندارن امحا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه پنجم تیرماه هم راهپیمایی مهدهای کودک در ساری برگزار می‌شود، افزود: هشتم تیرماه در محله نوبنیاد ساری مسابقه ورزشی و نهم تیرماه هم مسابقه طنابکشی در منطقه ۷۵ دستگاه برگزار می‌شود.

 

 مسئول دبیرخانه شواری هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ساری با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان، محور برنامه‌های ما در هفته مبارزه با مواد مخدر هستند، گفت: مبارزه با مواد مخدر، ابعاد گوناگون دارد و فرهنگ‌سازی در کودکان و نوجوانان، یکی از ابعاد این برنامه است.

 

این مسئول با بیان اینکه با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساری، توزیع سبد کالا به افراد زیرپوشش و آسیب‌پذیر در مناطق ۷۵ دستگاه، نوبنیاد و کوی غفاری در هفته مبارزه با مواد مخدر انجام می‌شود، تصریح کرد: در روزهای ششم و هفتم تیرماه هم پایگاه اطلاع‌رسانی در پارک شمس ساری توسط اداره بهزیستی شهرستان دائر می‌شود.

 

زلیکانی با اشاره به اینکه مبارزه با پدیده شوم اعتیاد، نیازمند مشارکت اجتماعی است و همه اقشار جامعه باید در این زمینه سهم داشته باشند، ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد هم در این حوزه بسیار موثر است ضمن اینکه دولت هم نگاه حمایتی به سمن‌ها دارد.

 

وی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر نباید فقط به هفته مبارزه با مواد مخدر، محدود شود، گفت: در تمام ایام سال باید با پدیده شوم اعتیاد و استعمال مواد مخدر مبارزه کنیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.