پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امتحانات نوبت دوم تمامی مقاطع در چهاردانگه آغاز شد

0
سال تحصیلی جاری با همه سختی‌ها و فراز و فرودهایی که داشت به پایان رسیده و امتحانات دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف از امروز، اول خرداد ماه آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه؛ امتحانات نوبت دوم و نهایی خرداد ماه در تمام مقاطع از امروز اول خرداد در منطقه چهاردانگه آغاز شده است.

در شیوه نامه ارسالی از سوی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، نحوه طراحی سؤالات و برگزاری امتحانات نهایی و غیرنهایی دانش آموزان در نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ از ابتدای خرداد ماه اعلام شده است. بر این اساس ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی نوبت دوم در مقاطع تحصیلی مختلف به شیوه حضوری برگزار می‌شود.

منطقه چهاردانگه در ۵ حوزه امتحانی شامل دبیرستان امام حسن (ع) گرماب، دبیرستان امام حسین (ع) کیاسر، دبیرستان زینبیه کیاسر، دبیرستان حضرت خدیجه (س) خالخیل و دبیرستان المهدی (عج) مشغول به اجرای امتحانات نوبت دوم و نهایی خرداد با رعایت پروتکل های بهداشتی و موازین آزمون است.

خلیلی ازنی رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه صبح امروز در خلال بازدید از حوزه های برگزاری امتحانات نوبت دوم در شهر کیاسر، برگزاری حضوری این آزمون ها را پس از دو سال، اتفاقی خوب خواند و اظهار کرد: «آنچه که باعث سنجش دقیق معلومات دانش آموز می‌شود، برگزاری حضوری کلاس ها و سپس برگزاری حضوری آزمون هاست که به لطف خدا در منطقه چهاردانگه هر دو مولفه به نحو احسن اجرا شدند.»

شایان ذکر است در پایه ششم، براساس مصوبه جلسه ۸۵۹ شورای عالی آموزش و پرورش، علاوه بر ابزارهای مختلف ارزشیابی کیفی -توصیفی، آزمون هماهنگ منطقه‌ای برای کلیه دروس (با سوالات واحد و برنامه معین و به طور همزمان از سوی اداره آموزش و پرورش منطقه) در مدرسه برگزار می‌شود که این آزمون ها نیز بصورت مشترک و واحد در منطقه چهاردانگه آغاز شده اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.