پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام جمعه موقت ساری : رسانه ها نقش ولایت فقیه در اقتدار و عظمت کشور را تبیین کنند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: برای آن دسته از افزادی که وجود ولایت فقیه را غیر ضروری و ناکارآمد می پنداشتند باید تبیین شود که وجود این نعمت مقدس از ایران اسلامی کشوری با صلابت، ظفر مند و با ابهت در تمام جهان ساخته است.

وی ادامه داد: آن زمان که انقلاب اسلامی سالهای نخست خود را سپری می کرد و دشمنان مسلح به رهبری آمریکا و رژ یم صهیونیستی جنگ تحمیلی را راه انداختند تنها رهنمودهای ولایت فقیه و شهادت طلبی های جوانان مومن موجب پیروزی همه جانبه سپاه اسلام شد.

امام جمعه موقت ساری گفت: فرستادن نخست وزیر ژاپن برای مذاکره آمریکا با ایران اسلامی خود نشان از اقتدار و عظمت ولی فقیه در کشور داشته که در نتیجه مردم ژاپن و بسیاری از کشورها گفتند که ای کماش ما نیز چنین رهبر قدرتمند، مومن و با صلابتی داشتیم.

قاسمی از ولی فقیه به عنوان یک نعمت الهی یاد کرد و با بیان اینکه این نعمت همواره ضامن پیروزی مردم ایران طی چهار دهه اخیر بوده، شناسایی این خوشبختی را برای جوانان لازم دانست.

وی گفت: سرنگونی پهباد آمریکایی توسط سپاه پاسداران بار دیگر شکست شیطان بزرگ و سربلندی ضفرمندان سپاه را در جهان به نمایش گذاشت.

امر به معروف و نهی از منکر

خطیب جمعه ساری از آنچه که کمرنگ شدن امر به معروف و نهی از منکر نامید ابراز تاسف کرد و گفت: این معضل موجب شده تا کسانی که به این فریضه الهی می پردازند مورد شماتت، سرزنش و حتی خشونت دیگران قرار گیرند.

وی اضافه کرد: کمرنگ شدن امر به معروف و نهی از منکر تا بدانجا رسیده که زنان بدحجاب و سگ گردانان در خیابانها جولان می دهند و هیچ تذکری به آنان داده نمی شود.

خطیب موقت نماز جمعه ساری به سالروز شهادت چمران در ۳۱ خرداد ماه و نامگذاری این روز به عنوان “بسیج اساتید” اشاره کرد و گفت: استادان دانشگاه باید همواره شهید چمران را الگوی خویش قرار دهند.

قاسمی هفته قوه قضاییه و هفته عدالت را به عموم مردم تبریک گفت و از کارکنان این قوه خواست تا با مفسدان و هنجار شکنان بطور جد برخورد کنند.

۹۹۱۹/‏۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.