پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام جمعه ساری : جوشش و خروش انقلاب ادامه دارد

0

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : بر خلاف نظریه های جامعه شناسی که معتقدند وقتی یک انقلاب به نهاد و نظام تبدیل می شود ، حرکت انقلابی متوقف می شود و جوشش انقلابی فروکش می کند و آدم ها خاموش می شوند ، جوشش و خروش انقلاب اسلامی ایران همچنان ادامه دارد.

وی گفت : مقام معظم رهبری هم در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کردند که انقلاب اسلامی نظامی است که به رکود و خموشی دچار نشده و نمی شود و چهار دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این جوش و خروش انقلابی وجود دارد و همچنان زنده و پویا است .

امام جمعه ساری با تاکید بر این که مسئولان و مردم بر اساس سفارش مقام معظم رهبری باید انقلابی باقی بمانند ، افزود : مسئولان و کارگزاران نظام باید همه انقلابی باشند و روحیه جهادی داشته باشند و مراقبت کنند که به شیوه های مدیریتی فشل لیبرالیستی و اشرافیت دچار نشوند که این شیوه نجات بخش مملکت نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین به در پیش بودن انتخابات مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت : مردم باید افرادی را به عنوان نماینده انتخاب کنند که دارای روحیه انقلابی ، حماسی ، جوشش و خروش سال ۱۳۵۷ باشند و پیشرفت کشورمان در پرتو این روحیات است .

وی افزود : ماهواره ظفر توسط ۷۰۰ دانشمند جوان ایرانی با همین روحیه ساخته شده و با این روحیه ایران اسلامی به جایی رسیده است که گام بزرگ در حوزه هوا فضا برداشته است .

امام جمعه ساری گفت : هرکسی این انقلاب و مملکت را دوست دارد باید روحیه انقلابی را حفظ کند و در این انقلاب بازنشستگی نداریم .

وی افزود : مردم کشورمان با حضور یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می دهند که جوش و خروش انقلابی همچنان وجود دارد و دشمنی های مستکبران این جوشش را تشدید می کند.

محمدی لایینی با اشاره به جریان معامله قرن افزود : به فرموده رهبری تا قبل از مردن ترامپ این معامله خواهد مرد و معامله قرن این اقدام گستاخانه دشمن باعث شده جوشش انقلابی مردم ایران تشدید شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.