پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام‌جمعه نوشهر: نماینده مجلس باید پایبند به اهداف انقلاب باشد

0

حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های  نماز جمعه نوشهر افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف انقلاب، سیاست نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی بود.

وی ادامه داد: داوطلبی ، نامزد مناسب راه یافتن به مجلس است که پیرو ولی‌فقیه و دارای التزام عملی به اصل ولایت‌فقیه و قانون اساسی باشد.

امام جمعه نوشهر گفت: در تمام دنیا سازوکارهایی برای بررسی صلاحیت نامزدها وجود دارد و در کشور ما نیز طبق قانون اساسی، شورای نگهبان وظیفه دارد احراز صلاحیت افراد را پس از بررسی و تائید کند.

وی افزود : کسانی که مقابل ولی‌فقیه می‌ایستند شایسته ورود به مجلس شورای اسلامی نیستند.

امام‌جمعه نوشهر با اشاره به اعلام طرح معامله قرن از سوی رئیس جمهوری آمریکا ، گفت : آمریکا و اسرائیل و برخی دولت‌های مزدور، این طرح را که ناقض اساسی‌ترین حقوق فلسطینیان است تدوین کردند.

مشایخ افزود : اسرائیلی شدن بیت‌المقدس و خلع سلاح غزه از جمله موارد مطرح شده در این طرح است که نشان می‌دهد همه‌ چیز به نفع صهیونیست‌ها تنظیم شده است.

وی ادامه داد : مسلمانان با این طرح و هر طرحی که حقوق فلسطینیان و در رأس آن آزادی قدس در آن نباشد، مخالف‌ند و مسلمانان منطقه، بویژه در کشورهای محور مقاومت، بیدار شده‌اند و زیر بار چنین طرح‌های ظالمانه‌ای نمی‌روند و دیدیم که مجلس و مردم عراق با چه قدرتی خواهان خروج نیروهای آمریکایی از کشورشان شده‌اند.

مشایخ گفت : نه‌تنها مردم عراق و ایران، بلکه مردم در کل کشورهای منطقه خواهان اخراج نیروهای آمریکایی هستند که این امر پس از ترور شهید سلیمانی و پاسخ موشکی ایران در حمله به پایگاه آمریکا در عین‌الاسد شدت یافته است.

وی افزود : ما باید در حوزه اقتصادی و نظامی و سیاسی قدرت داشته باشیم تا بتوانیم به اهداف خود برسیم.

امام جمعه نوشهر همچنین آغاز دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.