پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام‌جمعه موقت نوشهر: نماینده مجلس باید پیرو رهبر و خداباور باشد

0

حجت‌الاسلام عبدالغفار آل‌حبیب در خطبه های نماز جمعه نوشهر  افزود: اگر ادعا می‌کنیم مجلس خانه ملت است، کسانی باید به آن وارد شوند که با ملت همسو باشند.

وی ادامه داد : ملت در صحنه‌هایی همچون تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی و راه‌پیمایی ۲۲ بهمن، خواست خود را نشان داده و مطالباتش روشن است، بنابر این نماینده مجلس نیز باید در کنار مردم باشد.

آل‌حبیب اظهار داشت:  باید کسانی را انتخاب کنیم که شایسته و درصدد حل مشکلات مردم به‌ ویژه معضلات اقتصادی باشند نه آنکه برای عکس یادگاری گرفتن با نماینده اروپا از هم سبقت بگیرند.

او افزود : ما وارث خون شهدا هستیم و با داشتن سرمایه‌هایی نظیر شهید سلیمانی و زعامت رهبر معظم انقلاب، نباید به بیگانگان تکیه کنیم.

امام جمعه موقت نوشهر گفت: کسی نمی‌تواند ادعا کند که نماینده مردم است ولی به جای توکل به خدا و اعتماد به مردم، امیدش به بیگانگان باشد.

وی افزود : هم نامزدها و هم مردم باید در روزهای تبلیغات، موازین قانونی و اسلامی را رعایت کنند و برای جلب رأی، روش‌های نادرست به کار نبرند.

آل حبیب سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را گرامی داشت و آن حضرت را الگویی راستین برای تمام زنان و مردان جهان معرفی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.