پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اقدامات سپاه و بسیج در زمان بارش برف اخیر چهاردانگه

0

 

نیروهای وظیفه، بسیجی و پاسدار از همان ابتدا برای امدادرسانی به مناطق خسارت دیده ناشی از بارش برف سنگین وارد عمل شده و برای کمک تلاش خود را به کار گرفته اند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام در گفتگو با خبرنگار چهاردانگه ساری با بیان اینکه از ساعات اولیه آغاز بارش سنگین برف در چهاردانگه پاسداران و بسیجیان سپاه در حالت آماده باش بودند افزود از 26 اسفند تا پایان روز دوم فروردین بسیج چهاردانگه تا زمان بازگشایی تردد راه های اصلی و فرعی و بین روستایی حضور داشت.

سرگرد پاسدار فلاح پور اظهار داشت با اعزام یک دستگاه بولدوزر از طرف بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران حدود 102 کیلومتر را در بخش چهاردانگه بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه 25 کیلومتر جاده اصلی قبل از کیاسر تا کیاسر و همچنین حدود 7 کیلومتر داخل شهر کیاسر و از پرچم ورودی کیاسر تا دارپشت بازگشایی شد افزود حدود 70 کیلومتر منطقه نرماب دوسر و تا روستای بالاده که راه ارتباطی حدود 21 روستای منطقه نرماب دو سر و دوسرشمار را شامل می‌شود نیز به همت بسیجیان و پاسداران بازگشایی گردید.
سرگرد پاسدار رضا فلاح پور ایولی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام در پایان با بیان این که هم اکنون پاسداران و بسیجیان به کمک مسئولین بخش چهاردانگه در حال خدمت رسانی هستند افزود نیروهای سپاه و بسیج به همراه مسئولین بخش به دلیل سیل شب گذشته در منطقه حضور دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.