پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افزایش ۵۴درصدی تازه مبتلایان کرونایی در مازندران

۸۹بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: شبانه روز گذشته با شناسایی و بستری ۸۹بیمار تازه مبتلا به کووید۱۹، با افزایش حدود ۵۴درصد نسبت به دیروز، شُمار بیماران بستری در مراکز درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به ۳۵۵نفر رسید.

از این تعداد ۶۴بیمار با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبتهای ویژه، تحت درمان قرار دارند.

همچنین ۲۴ساعت گذشته، ۹۵بیمار کرونایی با بهبودی نسبی مرخص شدند.

امروز هم ۲نفر دیگر از هم استانی‌ها بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستانهای زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران جان باختند.

فوت ۲نفر در حوزه مازندران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: شبانه روز گذشته ۷۱بیمار جدید مشکوک به دلتاکرونا در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه، پذیرش و بستری و ۷۳نفر نیز ترخیص شدند.

دکتر موسوی، شمار بیماران بستری در بیمارستانهای استان را ۲۵۴نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۴۹بیمار با علائم تنفسی حاد در بخشهای مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: امروز هم ۲هم استانی‌ها بر اثر ابتلا به کووید۱۹، در بیمارستانهای زیرمجموعه این دانشگاه جان خود را از دست دادند.


 


روز بدون فوت کرونایی در بابل

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۱۸بیمار کرونایی جدید، ۲۴ساعت گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: در این مدت ۲۲بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

دکتر سیدناصر عمادی، با اشاره به بستری ۱۰۱بیماران کرونایی هم اکنون در بیمارستان‌های بابل افزود: ۱۵بیمار بدحال، با علائم حاد تنفسی حاد تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹، امروز در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه ثبت نشده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.