پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افزایش حدود دو برابری مبتلایان به کرونا فقط در ۲۴ ساعت گذشته

آمار تازه مبتلایان کووید ۱۹ در مازندران، شبانه روز گذشته از ۱۴۹ به ۲۷۲ نفر رسیده است.

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: بر اساس اعلام روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل هم اکنون هزار و ۲۲۰ بیمار مبتلا به کروناویروس در مراکز استان بستری هستند.
همچنین شبانه روز گذشته آمار پذیرش بیماران مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل با افزایش حدود دو برابری نسبت به دیروز به ۲۷۲ نفر رسیده و در همین مدت ۲۷۵ بیمار نیز با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی (قرنطینه خانگی) ترخیص شدند.
۲۴۰ بیمار بدحال هم در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی مازندران، با کمک دستگاه‌های تنفسی به زندگی خود ادامه می‌دهند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۲ بیمار جدید با احتمال ابتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه، پذیرش و ۲۳۱ نفر هم با بهبودی نسبی در این مدت مرخص شدند.
دکتر موسوی با اشاره به بستری هزار و ۲۲ بیمار مبتلا به کروناویروس در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: از این تعداد ۱۹۹ بیمار بدحال با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار دارند.
ییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم از پذیرش ۳۰ بیمار تازه مبتلا به کروناویروس، شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه از ترخیص ۴۴ بیمار با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی (قرنطینه خانگی) در این مدت خبر داد.

دکتر سید فرزاد جلالی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹۸ بیمار مبتلا کووید ۱۹ در بیمارستان‌های بابل بستری هستند تصریح کرد: ۴۱ بیمار بدحال هم در بخش مراقبت‌های ویژه، با کمک دستگاه‌های تنفسی به زندگی خود ادامه می‌دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.