پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح ۴ طرح خدماتی و عمرانی در نکا

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، طرح های صندوق کارآفرینی امید،سردخانه و بسته بندی محصولات کشاورزی، تولید سبد میوه و بلوار خیابان های شاه عباسی و عدالت نکا با اعتبار حدود ۶ میلیارد تومان  در پنجمین روز از هفته دولت در نکا به بهره برداری رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در آیین افتتاح سردخانه و بسته بندی محصولات کشاورزی نکا در نوذرآباد گفت: دولت و نظام خدمات خوبی را در طول سالهای مختلف به مردم ارائه کرده است و در هفته دولت امسال هم شاهد افتتاح طرح ها و پروژه های مختلف هستیم.

مهدی رازجویان افزود: تلاش برای خدمات رسانی به مردم و به خصوص ارائه خدمت به مردم مستضعف و روستاها از دغدغه های مهم همه دولت ها و دولت تدبیر و امید است و در این بخش خدمات مناسبی ارائه شده است.

وی با اعلام اینکه تحریم های مختلف از گذشته وجود داشته و دارد؛ یادآور شد: مردم با استفاده از توان خود نشان دادند که تحریم ها و تهدیدها بر آنان کارساز نیست و همواره پای انقلاب و ارزش ها هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، گفت: افتتاح پروژه ها در مناسبت های مختلف محرک توسعه هستند و باید با همدلی، وفاق، همبستگی و اتحاد این پروژه ها را به سرانجام برسانیم.

رازجویان افزود: مردم  و مسئولان ما در مدیریت سیل و مهار آن نشان دادند که با کمک هم و با همدلی می توان بر مشکلات پیروز شد و در ادامه کار هم باید با کمک هم برای برون رفت از مشکلات تلاش کنیم.

/ ۷۳۳۲/۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.