پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و فرهنگی در ساری

2

پایگاه خبری چهاردانگه: مهدی عبوری بعد از ظهر امروز در دیدار روسای اتحادیه‌های صنفی مرکز مازندران در بوستان ولایت ساری اظهار داشت: بنده از سال 91 فعالیت خود را در شهرداری ساری آغاز کرده و با پیگیر شدن برای اجرای مصوبه مجلس مبنی بر خروج پادگان‌ها از شهر، اقدام به احداث بوستان ولایت در مرکز شهر ساری کردیم.

وی افزود: براساس این مصوبه بدون اینکه ریالی از جیب مردم هزینه شود، پادگان ساری به خارج شهر انتقال و در اختیار شهرداری ساری برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری قرار گرفت.

شهردار ساری با اشاره به اینکه متاسفانه عده‌ای در شهر ساری و استان به نبال این بوده که جلوی اراده مردم برای تلاش مدیریت شهری ساری را بگیرند، تصریح کرد: حضور مداوم و پیگیری مستمر آنان در پروژه‌ها سبب تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و فرهنگی کلانشهر ساری می‌شود.

عبوری با بیان اینکه با احداث کامل بوستان ولایت، شهروندان امروزی و آیندگان به وجود چنین فضایی به خود می‌بالند، افزود: این پروژه بزرگ مدیریت شهری ساری طی هفته‌های آینده در مرکز مازندران افتتاح می‌شود.

شهردار ساری با اشاره به اینکه مردم تشنه کار و خدمت بوده و فرد برای آنان مهم نیست، افزود: امیدآفرینی وظیفه مسئولان بوده که متاسفانه برگزاری جلسات و سخنرانی‌هایی که ارزشی برای مردم نداشته باشد باید تعطیل شود.

عبوری با بیان اینکه بسیاری از دغدغه‌های مردم در حوزه شهری با تلاش مدیریت شهری مرکز استان در حال رفع شدن است، گفت: باید تلاش کنیم نقاط ضعف را به قوت تبدیل کنیم چرا که مطالبات مردم از شهرداری ساری افزایش یافته است.

وی با اعلام اینکه اغلب قول‌هایی که تاکنون به مردم ساری دادیم، اجرایی شده است، افزود: با صرف اعتبار 150 میلیارد تومان برای مهار آبهای سطحی مرکز استان و جلوگیری از سیلاب 25 کیلومتر کانال در شهر ساری ایجاد شده است.

شهردار ساری از افتتاح 300 میلیارد تومان پروژه عمرانی، فرهنگی و زیربنایی همزمان با ایام شعبانیه در مرکز استان خبر داد و گفت: عده ای در شهر از فردی که می‌خواهد برای شهروندان خود کار کند حسادت می‌کنند، با وجود اینکه بنده هیچ وقت در مقابل تهدیدات و تهمت‌های آنان هیچ شکایتی را از آنان نزد دستگاه‌های قضایی و انتظامی نکردم.

عبوری با بیان اینکه برای بنده رضایت مردم و اتمام یکی پس از دیگری پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در شهر ساری مهم است، گفت: تمام تلاش مدیریت شهری ساری، تبدیل مرکز استان در ردیف کلانشهرهای بزرگ کشور است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار میلیارد تومان فعالیت عمرانی طی 5 سال فعالیت بنده در شهرداری ساری اجرایی شده است، گفت: با مردم صادق بوده و بر خلاف نظر تخریب گران مدیریت شهری ساری باید بگویم که میزان مطالبات شهرداری ساری از ادارات و شهروندان به مراتب بیشتر از میزان بدهی شهرداری به پیمانکاران است.

عبوری با بیان اینکه نباید با دروغ و حربه مردم را اندوهگین از اقدامات انجام شده در مدیریت شهری ساری کرد، افزود: با پیگیری‌های انجام شده دولتی طی روزهای آینده 90 میلیارد تومان اوراق برای شهرداری ساری برای اجرای پروژه‌های عمرانی هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه تمام پروژه‌های در حال اجرا در شهرداری ساری منجر به ایجاد اشتغال می‌شود، تصریح کرد: درآستانه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داریم و مردم ساری باید بدانند به افرادی که قصد انتقام گیری با استفاده از مقاصد سیاسی دارند را نباید رای دهند.

شهردار ساری با بیان اینکه افتتاح پی در پی پروژه‌های عمرانی پاسخ منتقدان و تحریک گران به مدیریت شهری را می‌دهد، افزود: با صرف اعتبار 150 میلیارد تومانی تونل 30 کیلومتری شرق به غرب و شمال به جنوب شهر ساری احداث می‌شود.

2 نظرات
  1. رضا می گوید

    سلام افرین به مادرت که شیر حلال به تو داد خسته نباشی دلاور …

  2. reza می گوید

    دست شما درد نکند خیلی زحمت کشیدید برای شهر ساری خداوند رفتگان شما را رحمت کند واقعا چهره شهر عوض شده و از حرفهای حسودان نهراسیدید و به عمران و ابادانی شهر پرداختید به شما و به هیت همراه شما خسته نباشید و توفیق الهی خواهانیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.