پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح پل روستای اروست چهاردانگه ساری / فیلم و عکس

0

پل روستای اروست بخش چهاردانگه ساری با صرف اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد تومان در آخرین روز هفته دولت با حضور حسینی پور استاندار مازندران و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی عصر دیروز افتتاح شد.

احداث پل اروست در سفر ۲۴ مهرماه سال ۱۳۷۴ مقام معظم رهبری به اروست بخش چهاردانگه ساری با هدف رفع مشکل اهالی مورد تصویب قرار گرفت که به دلایل مختلف، عملیات اجرایی احداث پل تا سال ۴۰۱ ا با پیشرفت ۱۰ درصدی متوقف شد.


پس از سفر استاندار مازندران در سالروز سفر رهبر معظم انقلاب در سال ۱۴۰۱ تکمیل و بهره برداری این پل در دستور کار قرار گرفت که با تامین اعتبار مورد نیاز، پس از ۲۸ سال تکمیل و در هفته دولت بهره برداری شد ‎

فرماندار ساری در آیین افتتاحیه پل روستای “اروست” ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری، با تقدیر از حمایت‌های همه جانبه استاندار مازندران و تقدیر از دیگر مسئولان و هچنین مردم در کمک‌رسانی در ساخت این پل گفت: دولت مردمی سیزدهم در مسیر عمل به وعده‌ها عازم، راسخ و صادق الوعد است.



محمدعلی نوبخت افزود: ما در جهت دستورات استاندار محترم در خصوص مردمی سازی امور در واقع دفتر کار را در کنار پل نیمه کاره اروست بنا کردیم. دستور ایشان از روز اول بود که جلسات را از پشت در‌های بسته و تشریفات حائل به میان مردم بیاوریم.

مقام عالی دولت در مرکز استان با بیان اینکه همراهی بسیار خوبی بین دستگاه‌ها بوجود آمد گفت: از مجموعه راهداری و کارفرما، پیمانکار محترم و مردم عزیز، سپاه، نیروی انتظامی، دستگاه‌های اجرایی مانند آب و برق و مخابرات ایجاد شد بابت ارتقا و تقویت تلفن همراه تشکر کنم.



فرماندار ساری با اشاره به اینکه باید با اتحاد، وحدت و همدلی در مسیر یاری رساندن و تحقق دولت کریمه گام برداریم تاکید کرد: امروز همانطور که مقام معظم رهبری گفتند همانجا که ما به میان مردم برویم با مردم باشیم و از مردم باشیم اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

نوبخت خاطر نشان کرد: شهرستان ساری ۲۳۰ پروژه به ارزش ۹۲۳ میلیارد و ۵۱ پروژه کلنگ زنی به ارزش ۷۰۰ میلیارد را داریم. در همین بخش چهاردانگه ۳۷ پروژه به ارزش ۸۳ میلیارد از جمله ساخت مدرسه، مجتمع بین راهی، اورژانس و آسفالت روستایی داشتیم و از ۷۵ مصوبه سفر استاندار در این بخش، تاکنون حدود ۷۰ درصد از مصوبه‌ها اجرایی شده و پیگیر اجرایی شدن سایر مصوبات هستیم.


فرماندار ساری با اشاره به اینکه با الگوگیری از اقدامات جهادیِ شهیدان رجایی و باهنر به سمت تعیین تکلیف سایر پروژه‌های نیمه کاره در شهرستان ساری حرکت می‌کنیم افزود: ان‌شالله بتوانیم این فضا و این شرایط را با همگامی، همراهی، همدلی، هم افزایی و با همکاری در معیت استاندار محترم به عنوان سرباز امام و ولایت شرایطی را ایجاد کنیم که هم امام زمان (عج) و هم مردم از ما راضی باشند.


گزارش مرشدی از افتتاح پل اروست :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.