پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۵ طرح در سیمرغ طی دهه فجر

0

مجتبی حبیب نژاد روشن روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحباب رسانه افزود : امسال و در دهه فجر ۲۳ طرح با حدود هفت میلیارد و ۶۱۸ میلیون تومان در شهرستان بهره برداری و عملیات اجرایی ۲ طرح با هزینه ۲ میلیارد و ۷۶ میلیون تومان آغاز می شود .

وی مهم ترین طرح آماده افتتاح را مربوط به بخش راه و شهرسازی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معرفی کرد و گفت که سه طرح کشاورزی هم با سرمایه گذاری بیش از ۸۷۰ میلیون تومان و ۹ طرح کمیته امداد هم با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به بهره برداری می رسد .

فرماندار سیمرغ با اشاره به اینکه هفت طرح بهزیستی هم با حدود ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد ، افزود : سه طرح برق رسانی هم با سرمایه گذاری حدود ۶۰۰ میلیون تومان آماده بهرهبرداری در دهه فجر است.

حبیب نژاد ۲ طرح آماده کلنگ زنی را هم مربوط به بخش راه و شهرسازی و بهزیستی دانست.

وی در خصوص اعتبارات حوادثی که در سیلاب اواخر سال گذشته و اوایل امسال به شهرستان سیمرغ اختصاص یافت ، گفت : از محل ماده ۱۰ اعتبارات حوادثی مبلغ ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به دستگاه هایی اعم از برق ، بنیاد مسکن ، راه و شهرسازی ، آب و فاضلاب روستائی ، آب و فاضلاب شهری ، آب منطقه ای و شهرداری این شهرستان اختصاص یافت .

فرماندار سیمرغ در پایان با اشاره به اینکه در سیلاب اواخر سال گذشته و اوایل امسال ۱۴۱ واحد مسکونی صددرصد تخریب شد ، افزود : از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۵ واحد مسکونی خسارت دیده تکمیل و بقیه هم تا پایان امسال به بهره برداری می رسد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.