پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گزارش تصویری از افتتاح نمایشگاه کتاب در کیاسر

مایشگاه بزرگ کتاب کیاسر با همکاری بسیج چهاردانگه در کتاب خانه ولی عصر کیاسر، با حضور حجت الاسلام تیموری، امام جمعه، اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه و حجت الاسلام نوری راد، رییس ساطمان تبلیغات اسلامی چهاردانگه و دیگر مسئولین بخش امروز ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ افتتاح شد.

4

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه،نمایشگاه بزرگ کتاب کیاسر با همکاری بسیج چهاردانگه در کتاب خانه ولی عصر کیاسر، با حضور حجت الاسلام تیموری، امام جمعه، اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه و حجت الاسلام نوری راد، رییس ساطمان تبلیغات اسلامی چهاردانگه و دیگر مسئولین بخش امروز ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ افتتاح شد.

 

بیدل مسئول کتابخانه ولی عصر کیاسر گفت:  در این نمایشگاه ۲۰۰۰ عنوان کتاب در ۵۰۰۰ جلد به معرض نمایش علاقمندان گذاشته شده و کتاب ها با ۲۵ در صد تخفیف به فروش می رسد.

 

وی از اهالی چهاردانگه و مدارس شهر کیاسر درخواست نمود جهت ترویج کتابخوانی، اهالی فرهنگ دوست منطقه و دانش آموزان از این نمایشگاه بازدید نمایند.

 

مسئول کنابخانه ولی عصر کیاسر افزود: نمایشگاه کتاب صبح  و عصر از ۱۲ تا ۲۱ بهمن دایر می باشد.

 

ketab7

 

ketab8

 

ketab (1)

ketab (2)

 

ketab (3)

 

ketab (4)

 

ketab

 

 

ketab6

4 نظرات
  1. ابوالفضل قنبرنژاد می گوید

    با سلام و خسته نباشید به همه ی دست اندکاران نمایشگاه و اصحاب رسانه ی وزین چهاردانگه نیوز.
    حرکاتی از این دست امیدوار کننده و نوید بخش است فقط از یک چیز خیلی تعجب می کنم آن هم تعداد عنوان و تعداد جلد کتاب موجود در نمایشگاه است . با بازدیدی که از نمایشگاه داشتم آمار اعلام شده با آنچه که دیدم تفاوت از زمین تا آسمان است . امیدوارم در ارائه ی اخبار و خصوصا” آمار و ارقام به صداقت و راستگویی وفادار باشید تا اعتماد مخاطبانتان را از دست ندهید.

  2. قادری می گوید

    خدا قوت
    جهان ازان کسانی است که کتاب میخوانند

  3. کیاسری می گوید

    با تشکر از مسئولین شهر کیاسر

  4. طرفدار دکتر روحانی می گوید

    کتاباش مناسب نبود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.