پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح سه پروژه دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، دکتر منصور غلامی در مراسم افتتاح این طرح ها که آخرین برنامه سفر دو روزه اش به مازندران بود ، در جمع خبرنگاران گفت: در این سفر دو روزه به استان مازندران بازدید از دانشگاهها و مراکز دانشگاهی در دستور کار بود که انجام شد.

وی افزود: دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر، دانشگاهی جوان و در حال شکل گیری است که از لحاظ  عملکرد آموزشی و پژوهشی هم در جایگاه خوبی قرار دارد و هم با شرایط بسیار خوبی در حال فعالیت است.

وزیر علوم ابراز امیدواری کرد که با توسعه بیشتر و تامین زیرساخت های آموزشی و پژوهشی، این دانشگاه به مرکز علمی تاثیرگذار در منطقه و در بین دانشگاه‌های مختلف تبدیل شود.

وی افزود: دانشگاه علم و فناوری بهشهر جایگاه و موقعیت استقرار خوبی دارد و امیدواریم با پشتیبانی برای توسعه و رشد بیشتر، جایگاه مناسبی در میان دانشگاههای مازندران کسب کند.

غلامی گفت: با توجه به جوان و نوپا بودن دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر، امروز سیستم موتورخانه مرکزی، سیستم آبیاری و رستورانش افتتاح شد و در بخش رستوران دانشگاه، علاوه بر رستوران قبلی، مجموعه تکمیلی و جدید رستوران با هدف پاسخ گویی به سلایق مختلف و تنوع بخشی است که در اکثر دانشگاهها اتفاق می افتد تا رستوران ها از یکنواختی خارج شود.

وزیر علوم در ابتدای ورود به دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر، با حضور بر سر مزار شهدای خوشنام آرمیده در این دانشگاه، نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

افتتاح سیستم موتورخانه مرکزی دانشگاه علم و فن آوری بهشهر با اعتبار پنج میلیارد ریال، آشپزخانه و رستوران مکمل با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال و سیستم آبیاری تحت فشار دانشگاه  در بیش از ۱۵ هکتار از اراضی دانشگاه با اعتبار ۲.۵ میلیارد ریال اجرایی و افتتاح شد.

وزیر علوم روز گذشته سفر دو روزه اش به مازندران را با بازدید از دانشگاه جامع مازندران در بابلسر و گفت و گو با اعضای هیات علمی این دانشگاه شروع کرد. افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی این دانشگاه، ادای احترام به شهدای خوشنام آرمیده در پردیس آن، بازدید از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و گفت و گو با دانشجویان و اعضای هیات علمی و همچنین بازدید از دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل برنامه نخستین روز سفر دکتر غلامی بود.

وزیر علوم امروز سه شنبه هم با حضور در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری، چند طرح عمرانی این دانشگاه را افتتاح کرده و با اعضای هیات علمی و تشکل های دانشجویی آن گفت وگو کرد. شرکت در نشست شورای اداری مازندران، ادای احترام به شهدای خوشنام آرمیده در دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر و افتتاح سه پروژه عمرانی و نشست با اساتید این دانشگاه از دیگر برنامه های دومین روز سفر دکتر غلامی به مازندران بوده است.

  ۷۳۳۲/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.