پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح ساختمان نمایندگی بهزیستی بخش چهاردانگه

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساختمان نمایندگی بهزیستی بخش چهاردانگه امروز چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ، دومین روز دهه مبارک فجر با حضور مسئولین استان، شهرستان و بخش، افتتاح شد.

 این مراسم که با تلاوتی چند از آیات کلام الله مجید که با حضور حجت الاسلام دکتر تیموری، امام جمعه ، سلطانی بخشدار چهاردانگه، رجبی معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان مازندران و موسوی رییس بهزیستی شهرستان ساری و دیگر مسئولین شهرستان و بخش آغاز شد، آقای رجبی میزان تخصیص اعتبار این پروژه را بیش از ۴۵۰ میلیون تومان بدون احتساب زمین که توسط خیر محترم محمدنژاد هبه گردید برای احداث بنا و تجهیزات آن هزینه شد.
وی مشخص نبودن نقش و جایگاه بهزیستی و عدم شناخت مردم از شرح وظایف این نهاد بیان داشت:  این نهاد دارای بیش از ۵۰ خدمت و فعالیت برای جامعه هدف پیش بینی شده که لازمه آن شناساندن این نهاد از طرق مختلف می باشد و از امام جمعه تقاضا نمودند که با حضور در نماز جمعه مسائل برای مردم از سوی مسئولین بهزیستی تبیین گردد.
در ادامه آقای موسوی رییس اداره بهزیستی شهرستان ساری ضمن ارائه گزارش از عملکرد بهزیستی در منطقه چهاردانگه بیان داشتند: برای ۳۰۰ نفر در این نهاد پرونده تشکیل و تحت پوشش این نهاد می باشند که به ۲۹۰ نفر در حوزه توانبخشی و ۱۰ نفر در حوزه اجتماعی خدمت ارائه میشود
موسوی با بیان اینکه برای افراد تحت پوشش علاوه بر خدمت توانبخشی نسبت به ساخت ساختمان و کمک هزینه ساخت برای افراد تحت پوشش در روستای اروت ، خارخون ،خالخیل و کردمیر تاکید نمودند وام اشتغال و کمک هزینه مسکن برای این دسته از افراد محدودیتی وجود ندارد.
در پایان دکتر تیموری با تبریک ایام دهه مبارک فجر و تقدیر از عملکرد مسئولین خواستار توجه ویژه مسئولین به منطقه محروم چون چهاردانگه شدند.

وی تریبون نماز جمعه را برای آموزش مردم و گزارش فعالیتها برای مسئولین مهیا دانستند و این از خواسته های ائمه جمعه می باشد.

کلنگ احداث ساختمان بهزیستی چهاردانگه در سال ۱۳۹۲ به زمین زده شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.