پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح بیمارستان ۶۴ تختخوابی ساری در هفته بسیج/ اجرای ۴ هزار برنامه در هفته بسیج

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان ساری در هفته بسیج به بهره‌برداری می‌رسد.

0

 

 پایگاه خبری چهاردانگه: حسین محمدرضایی عصر امروز  در سی و هفتمین نشست خبری ستاد گرامی‌داشت هفته بسیج با تسلیت به مناسبت اربعین حسینی و گرامیداشت آزاد سازی سوسنگرد و هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج جایگاه بزرگی در جامعه دینی دارد و اقتدار کشور به واسطه حضور بسیج است.

 

وی با بیان اینکه گسترش انقلاب اسلامی به دلیل حضور بسیج در کنار انقلاب بوده است، افزود: توانمندی که بسیج دارد هیچ ارگان و سازمانی در کشور ندارد.

 

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم انقلاب مسیر تعالی بخش خود را حفظ کند نیازمند بسیج مستضعفین هستیم.

 

این مسؤول برنامه‌های هفته بسیج را ۸۰ عنوان اعلام کرد و ادامه داد: ۴ هزار برنامه در هفته بسیج برگزار می‌شود و به پایگاه‌های بسیج ابلاغ شده است که حداقل هر پایگاه یک برنامه اجرا کند.

 

محمدرضایی با بیان اینکه بخشی از برنامه آغاز شده است، تأکید کرد: عمده برنامه‌ها در روز یک شنبه ۳۰ آبان نخستین روز هفته بسیج با عنوان بسیج پژواک ندای زینب (س) همزمان با اربعین حسینی آغاز می‌شود.

 

وی با اشاره به راهپیمایی اربعین حسینی در کل شهرستان‌ها با محوریت بسیج و با حضور پر رنگ مردم، یادآور شد: خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) توسط حوزه بسیج خواهران و برگزاری کارگاه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های روز نخست هفته بسیج است.

 

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه برنامه‌های دومین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج انقلابی‌گری و ظلم‌ستیزی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: حضور نخبگان بسیجی در مدارس و تبیین گفتمان انقلابی‌گری در سطح مدارس، تجلیل از صالحین برتر در حسینیه عاشقان کربلا، نشست روشنگری با حضور اصحاب رسانه در سالن ارشاد استان توسط سازمان بسیج رسانه در این روز انجام می‌شود.

 

این مسؤول اجرای رزمایش پدافند غیرعامل توسط مقاومت دانش‌آموزی در مدارس، جشنواره علمی در دانشگاه آزاد اسلامی ساری، اردوهای جهادی یک روزه در گلوگاه، نشست‌های بصیرتی در حوزه علمیه سراسر استان و یادواره شهید شاخص ورزش مازندران در نوشهر را از برنامه‌های روز سوم هفته بسیج بیان کرد و افزود: برنامه‌های این روز با عنوان بسیج انقلابی‌گری و پیشرفت در سراسر استان برگزار می‌شود.

 

محمدرضایی با اشاره به عنوان بسیج انقلابی‌گری و کارآفرینی در برنامه‌های روز چهارم هفته بسیج، تصریح کرد: نمایشگاه توانمندی‌های عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در پارک ملل ساری توسط سازمان بسیج سازندگی برگزار می‌شود.

 

وی اجرای طرح ملی واکسیناسیون طیور بومی و محلی در ۵۰ درصد از روستاهای استان را از دیگر برنامه‌های این روز نام برد و ادامه داد: این طرح در ۱۲ استان از جمله مازندران انجام می‌شود که مرحله نخست طرح از روز چهارشنبه سوم تا شنبه ۶ آذر صورت می‌گیرد.

 

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای با سازمان بسیج و دامپزشکی کل کشور امضا شده و قرارداد بسته شده که طرح در طول سال انجام شود.

 

این مسؤول افزود: برپایی نمایشگاه و افتتاح پنج واحد اقتصاد مقاومتی در شهرستان نور، برگزاری یادواره ۲۹ شهیده زن مازندران در سوادکوه، برگزاری یادواره شهدا در امامزاده عباس (ع) ساری را از دیگر برنامه‌ها در روز چهارم هفته بسیج است.

 

رضایی با بیان اینکه کوهنوردی و صعود سراسری خواهران بسیجی مازندران در چهار محور نکا، سوادکوه، تنکابن و آمل و برگزاری همایش ما زنده‌ایم در روز پنج‌شنبه، پنجمین روز هفته بسیج برگزار می‌شود اظهار کرد: عطر افشانی گلزار شهدای استان و رزمایش در شبکه‌های اجتماعی مازندران از دیگر برنامه‌ها با عنوان بسیج انقلابی‌گری و ایثار است.

 

وی در تشریح برنامه‌های روز ششم هفته بسیج با عنوان بسیج انقلابی‌گری و اقتدار جهانی، بیان کرد: اجتماع بزرگ مدافعان حرم قبل از نماز جمعه، برپایی مشاوره دینی و ارائه مشاوره‌های حقوقی در مصلاها، ایستگاه‌های صلواتی، سخنرانی فرماندهان سپاه شهرستان‌ها پیرامون هفته بسیج و حضور گسترده بسیجیان در نماز جمعه در این روز انجام می‌شود.

 

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران برنامه‌های روز آخر هفته بسیج را با عنوان بسیج انقلابی‌گری و مبارزه با فساد و اشرافی‌گری، صبحگاه مشترک و دانش‌آموزی در شهرستان‌ها، صبحگاه مشترک فرهنگیان در اداره‌کل آموزش و پرورش استان برشمرد و ادامه داد: برگزاری روز بسیج با حضور قشر حقوق‌دانان در دانشگاه آزاد قائم‌شهر، همایش شکوه و هجرت و اقتصاد مقاومتی در پارک ملل و همایش مبارزه با فساد و اشرافی‌گری و همایش علمی‌سازی کشاورزی در این روز برگزار می‌شود.

این مسؤول از افتتاح بیمارستان ۶۴ تختخوابی ولایت متعلق به سپاه کربلا در آخرین روز از هفته بسیج خبر داد و بیان کرد: این بیمارستان در شهرستان ساری برای عموم مردم با حضور مسؤولان به بهره‌برداری می‌‎رسد.

رضایی با بیان اینکه ۱۵۰ واحد خانه محروم از گلوگاه تا رامسر که توسط بسیجیان ساخته شده نیز به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: این خانه‌ها برای افراد نیازمند و توسط بسیج سازندگی با هزینه ۶ میلیارد تومان ساخته شده است.

 

وی با اعلام اینکه ۱٫۵ میلیارد تومان این پروژه توسط کمیته امداد پرداخت شده است، یادآور شد: ۴٫۵ میلیارد تومان دیگر هم کمک خیران مازندران بوده است و نیروی کار آن توسط بسیجیان استان انجام شده است.

 

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران برنامه‌های صبحگاه نظامی، انتظامی، اعزام تیم‌های عمومی، بهداشتی درمانی و برگزاری یادواره‌های شهدا به صورت گسترده با عنوان آبروی محله که جلوی منزل شهید برگزار می‌شود را از دیگر برنامه‌های پراکنده در شهرستان‌ها عنوان کرد و گفت: نمایشگاه فروشگاه اقتصاد مقاومتی، افتتاح پایگاه‌های بسیج، اکران فیلم‌های انقلابی در مساجد و پایگاه‌ها نشست روشنگری برای عموم مردم، پخش برنامه‌های بسیج در رادیو و صدا و سیما، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، برگزاری مسابقات ورزشی، بومی، محلی و افتتاح سالن‌های فرهنگی ورزشی صالحین در برخی شهرستان‌ها در هفته بسیج برگزار می‌شود.

 

به گزارش فارس، در پایان این نشست از برگزیدگان جشنواره رزمایش اقتدار بسیجیان تجلیل شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.