پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح بیمارستان ولایت در ساری

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آئین افتتاح بیمارستان ۶۴ تختخوابی ولایت در مرکز مازندران ، موضوع درمان، سلامت و بهداشت را یکی از موضوعات بسیار مهم و موردنیاز مردم بیان کرد و گفت: در بسیاری از کشورها حوزه درمان رایگان است اما در ایران به دلیل سیاست‌های غلط در برنامه‌ریزی این مسئله درست بنا نشد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: آئین افتتاح بیمارستان ۶۴ تختخوابی ولایت در مرکز مازندران با حضور سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استاندار مازندران و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

 

سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران که برای افتتاح بیمارستان ولایت، واگذاری ۱۵۰ واحد مسکن محرومان و افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از برنامه‌های ویژه هفته بسیج در مازندران به مازندران سفر کرده است، سلامت و درمان را یکی از نیازهای اساسی مردم دانست و گفت: خدمت‌رسانی به مردم از اصلی‌ترین وظایف سپاه است.

سرلشگر محمدعلی جعفری صبح شنبه در مراسم افتتاح بیمارستان ولایت ساری بابیان اینکه یکی از وظایف اصلی سپاه پاسداران خدمت‌رسانی به مردم است اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم باید وظیفه اصلی همه دستگاه‌ها باشد زیرا مردم ولی‌نعمتان انقلاب هستند.

وی بابیان اینکه مازندران ظرفیت‌های پزشکی و درمانی بالایی دارد تصریح کرد: ازاین‌رو موضوع خدمت‌رسانی به مردم باید یکی از وظایف اصلی دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موضوع درمان، سلامت و بهداشت را یکی از موضوعات بسیار مهم و موردنیاز مردم بیان کرد و گفت: در بسیاری از کشورها حوزه درمان رایگان است اما در ایران به دلیل سیاست‌های غلط در برنامه‌ریزی این مسئله درست بنا نشد.

سرلشگر جعفری با تأکید بر اینکه باید شاهد ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم باشیم، گفت: امیدوارم مسئولان اجرایی کشور در آینده به سمتی بروند که نظام خدمات درمانی رایگان شود تا درشان انقلاب اسلامی و مردم باشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رعایت مسائل شرعی در بخش‌های مختلف ازجمله بهداشت و درمان را ازجمله دغدغه‌ها دانست و گفت: امیدواریم این مسائل در بیمارستان‌های سپاه رعایت شود.

بیمارستان ۶۴ تختخوابی تخصصی ولایت بااعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان و در زمینی به مساحت ۱۶ هزار مترمربع با زیربنای ۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع احداث‌شده است و دارای بخش‌های تخصصی، ام آر آی، تصویربرداری ریوی، سی‌تی‌. اسکن، بخش‌های آزمایشگاهی مجهز و جراحی مجزای مردان وزنان و دستگاه‌های مجهز به تکنولوژی روز دنیا است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران :
توسعه خدمات درمانی در مازندران با راه‌اندازی بیمارستان ولایت

در این مراسم فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز گفت: خدمات بهداشتی و درمانی در مازندران با ساخت بیمارستان ولایت توسعه می‌یابد و رفت و آمد بیماران به تهران کم می‌شود.

سردار محمدحسین بابایی اظهار کرد: در سال ۹۱ بنای ساختمان این بیمارستان شروع شد و سه سال زمان برای ساخت طول کشید و امروز در هفته بسیج افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ساخت این بیمارستان شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری، استانداری مازندران، سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح، شرکت‌های خدمات‌رسان زیرساختی و … تاکنون به پایان رسید، افزود: در این بیمارستان مطابق تجهیزات نوین و تکنولوژی روز است.
فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه در ساخت این بیمارستان عزم جهادی انجام شده است، تصریح کرد: بیمارستان ولایت به‌صورت تخصصی و کارشناسی احداث شده است.

این مسؤول بیان کرد: با ساخت این بیمارستان خدمات بهداشتی و درمانی در مازندران توسعه می‌یابد و رفت و آمد بیماران به تهران کم می‌شود.

رئیس بیمارستان ولایت مازندران:
بیمارستان ولایت با تعرفه نیروهای مسلح خدمات عمومی ارائه می‌دهد

در همین رابطه رئیس بیمارستان ولایت مازندران گفت: بیمارستان ولایت با تعرفه نیروهای مسلح خدمات عمومی ارائه می‌دهد.

حسنعلی نیرین در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه بیمارستان ولایت نخستین بیمارستان سپاه پاسداران در استان است، اظهار کرد: بیمارستان ۶۴ تختخوابی ولایت به‌طور تخصصی با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان از سوی سپاه ساخته شد.

وی با اشاره به اینکه زمین بیمارستان ولایت در سال ۷۴ از سوی مقام معظم رهبری اهدا شد، افزود: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع و در زیربنای ۹ هزار و ۲۰۰ متر مربع احداث شده است.

نیرین بیان کرد: بیمارستان ولایت دارای بخش‌های تخصصی، ام آر آی، تصویربرداری ریوی، سی‌تی‌.اسکن، بخش‌های آزمایشگاهی مجهز و جراحی مجزای مردان و زنان و دستگاه‌های مجهز به تکنولوژی روز دنیا را شامل می‌شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بیمارستان ولایت دارای ۶۴ تختخواب درمانی است، تصریح کرد: تا سال ۹۶ مجوز توسعه و افزایش تخت درمانی این بیمارستان گرفته شده است.

معاون بهداشت و درمان سپاه کربلای مازندران، گفت: برای بیمارستان ولایت ۲۵۰ نیرو به کارگیری شده است.
این مسؤول با اشاره به اینکه بیمارستان ولایت علاوه بر خدمات به کل نیروهای مسلح، خدمات عمومی هم ارائه می‌دهد، ادامه داد: بیمارستان ولایت وابسته به بهداشت و درمان سپاه کربلای مازندران است و با تعرفه نیروهای مسلح خدمات درمانی و بیمارستانی ارائه می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.