پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعلام آماده باش صددرصد در محورهای مواصلاتی استان از جمله کیاسر

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: برای سرویس‌دهی کامل به مسافران، تمامی مرخصی‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با ستاد خدمات سفر تابستان استان لغو شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از فارس، علی نبیان در کارگروه ستاد خدمات سفر تابستان تحت عنوان آمادگی برای میزبانی سفر در عید سعید فطر، اظهار کرد: از سه‌شنبه هفته جاری مازندران میزبان خیل عظیمی از جمعیت است و این استان را به‌عنوان مقصد خود برای تفریح انتخاب می‌کنند.

 

وی افزود: برای سرویس‌دهی کامل به مسافران، تمام مرخصی‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با ستاد خدمات سفر تابستان مازندران لغو شده و فرمانداران برای آماده‌باش کامل مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط ابلاغ می‌زنند.

 

معاون عمرانی استاندار مازندران ادامه داد: ستاد خدمات سفر تابستان در اداره‌کل گردشگری مازندران مستقر است و مسافران و شهروندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات استان با شماره تلفن ۳۳۳۵۶۳۲۴ تماس بگیرند.

 

این مسؤول اضافه کرد: تمام امکانات را برای خدمات‌رسانی به مسافران فراهم خواهیم کرد تا خدمات خوبی به مسافران ارائه دهیم.

 

نبیان خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت جوی استان و هوای گرم در استان، با شرکت‌های آب و برق هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا مشکلی برای مسافران و شهروندان در این ایام و تعطیلات تابستانی به‌وجود نیاید.

 

وی از راه و شهرسازی خواست از روز دوشنبه هفته ‌جاری در محورها آماده‌باش باشند، گفت: مدیران در راهداری در محورهای مواصلاتی رامسر، کندوان، هراز، سوادکوه، کیاسر و گلوگاه آماده‌باش صددرصد باشند.

 

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه پلیس‌راه و راهور در این ایام همانند تعطیلات نوروزی با جدیت حضور فعال داشته باشند، افزود: جمعیت هلال‌ احمر مازندران علاوه بر حضور در سواحل و دریا در محورهای مواصلاتی آمادگی کامل داشته باشد.

 

این مسؤول با اشاره به اینکه نظارت دقیق بر قیمت‌ها وجود داشته باشد، ادامه داد: در ایام ایام نیاز است نظارت بر برخی از کالاها دوچندان باشد.

 

نبیان با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی بازدید از نانوایی‌ها و فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی را جدی‌تر بگیرد، گفت: پمپ‌بنزین‌ها از اکنون آمادگی کامل برای میزان بنزین و گازوئیل در مخازن را داشته باشند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.