پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعضای جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران تعیین شدند

0

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ۴۱۴ عضو از بین ۵۱۴ عضو خانه مطبوعات مازندران در انتخابات این خانه شرکت و اعضای هیئت مدیره آن را انتخاب کردند.

زارع مشارکت اصحاب رسانه مازندران در انتخابات خانه مطبوعات استان را ۸۰.۵ درصد اعلام کرد و افزود: بیشترین تعداد رأی دهندگان در بین ۱۳ استان شرکت کننده در انتخابات خانه مطبوعات، مربوط به مازندران بود که این میزان مشارکت کم‌سابقه جای تقدیر دارد.

وی با تبریک به اعضای جدید خانه مطبوعات مازندران و تقدیر از اعضای خانه مطبوعات، اظهار داشت: امیدواریم اعضای جدید خانه مطبوعات با ایده و تفکرات جدید در راستای منافع خبرنگاران استان اقدامات شایسته‌ای انجام دهند.

زارع خبرنگاران را چشم بینای جامعه و پل ارتباطی بین مسئولین و مردم دانست و ادامه داد: برگزاری کلاس‌های آموزشی جهت افزایش تولید محتوا در مطالب رسانه‌ای ضرورت دارد.

سیده فریبا حسینی با ۲۴۶ رأی، محمدرضا طالش بهرامی با ۲۱۲ رأی، ساسان شیخی با ۲۵۸ رأی، شهرام فهیمی رضایی با ۲۳۸ رأی، سیدقادر موسوی نژاد با ۱۹۶ رأی، صفر لفوتی با ۱۶۵ رأی و علی یوسفی با ۱۹۵ رأی به عنوان اعضای اصلی و محسن هدایتی بنیادآباد با ۱۱۵ رأی، الناز پاک نیا با ۱۲۲ رأی، حسین خانی ایمچه با ۱۰۹ رأی، مهدی جویباری با ۱۱۶ رأی و افشین ایمانی برنجستانکی با ۱۱۰ رأی به عنوان اعضای علی البدل و حسین قاسمی با ۲۵۰ رأی به عنوان بازرس اصلی، مهدی آهنگربهان با ۱۶۲ رأی به عنوان بازرس اصلی و حسین برزگر ولیک چالی با ۱۲۶ رأی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

کد خبر 4951367
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.