پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعزام ماشین‌آلات راهداری به مناطق آسیب دیده چهاردانگه

معاون عمرانی فرمانداری ساری با بیان اینکه راه روستایی بندوبن چهاردانگه دچار خسارت شده است، گفت: برای رفع مشکل این راه روستایی هم ماشین‌آلات به منطقه اعزام شده است.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، لطف‌‌الله عباسی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه شدت طوفان در ساری نسبت به مناطق دیگر استان کمتر بوده است، افزود: سقف خانه‌ها در روستاهای کلیجان‌رستاق و چهاردانگه شهرستان ساری دچار خسارت شده‌اند.

 

وی اظهار کرد: بر اثر طوفان و بارش شدید صبح امروز در شهرستان ساری برق برخی از مناطق به علت افتادن درخت قطع شد.

 

معاون عمرانی فرماندار ساری با بیان اینکه در حال حاضر برق تمام مناطق شهرستان ساری وصل است، تصریح کرد: شدت طوفان در ساری نسبت به شهرهای دیگر استان کمتر بوده است.

 

 

وی با اشاره به خسارت طوفان در بخش کلیجان‌رستاق و چهاردانگه ساری اضافه کرد: سقف ساختمان‌ها در روستاهای کلیجان‌رستاق و روستاهای قادیکلا، منزل‌دره و چالو در بخش چهاردانگه دچار آسیب شده است.

 

 

عباسی با اشاره به برطرف شدن مشکل محور ساری ـ تاکام خاطر نشان کرد: این محور که به علت ریزش دچار خسارت جزیی شده بود که توسط راهداری و بخشداری برطرف شده و همچنان نیروها مشغول به کار در این محور هستند.

 

 

وی با بیان اینکه راه روستایی بندوبن چهاردانگه دچار خسارت شده است، افزود: برای رفع مشکل این راه روستایی هم ماشین‌آلات به منطقه اعزام شده است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.